במבחן האייל במהירות של 80 קמ"ש התהפכה הסיטרואן נימו כאשר בוצע תמרון ההתחמקות
מדוע זה קשור למשרד התחבורה? כי הסיטרואן נמו, אחיו הקטן של הברלינגו, לא מיובא ארצה בשל העובדה שאף גרסה שלו לא מצוידת בבקרת יציבות וזו בדיוק הסיבה שהוא התהפך. אמנם רכב מכל סוג שהוא לא ממש אמור להתהפך בביצוע תמרון שכזה גם ללא מערכת בקרת יציבות אך רכב מסחרי גבוהה יחסית עם עומס קל עלול להיות לא יציב בעת תמרון שכזה ולכן עשוי להתהפך.
מבחן האייל המפורסם זכור לטובה, או לרעה אם שואלים את מרצדס, במבחן שנעשה למרצדס A קלאס בשנת 1997 בו התהפכה ה-A קלאס בעת ביצוע התמרון מה שאילץ את מרצדס, שבהתחלה התכחשה שיש בעיה, לעצור את הייצור ולהוציא קריאה לשירות בה הותקנו בכל הדגמים מערכת בקרת יציבות ונעשה שינוי קל במתלים.
סיטרואן תוסיף לכל דגמי הנמו מעתה מערכת בקרת יציבות וכך גם בכל דגמי הפיג'ו ביפר, אחיו התאום מבית פיג'ו. לזוג הזה יש אח תאום נוסף, פיאט קיובו, אך אותו פיאט דווקא כן ציידה במערכת בקרת יציבות.