מרצדס AMG GT המתחרה בפורשה 911 תוצע בשתי גרסאות הדגם עם הספק מרבי של 462 כ"ס או 510 כ"ס.
כלמוביל, יבואנית מרצדס בישראל, משיקה את מכונית הספורט קופה החדשה של מרצדס AMG GT, המכונית שנולדה להתחרות בעיקר בפורשה 911, אך תתחרה כמובן גם באודי R8, אסטון מרטין DB9 ועוד.
מרצדס AMG GT מצוידת במנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו קדמי-מרכזי המוצע בשתי גרסאות הספק: 462 כ"ס ו-61 קג"מ בגרסה "הרגילה" ו-510 כ"ס ו-66.2 קג"מ בגרסת ה-S. בשתי הגרסאות הכוח אל הגלגלים מאחור עובר דרך תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים (אין אופציה לתיבה ידנית).
מנוע ה-V8 מספק בדגם ביצועים של 4.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 304 קמ"ש בגרסה הרגילה ו-3.8 שניות ו-310 קמ"ש בגרסת ה-S.
מרצדס AMG GT מבוססת על פלטפורמה משודרגת של מרצדס SLS – קשיחה יותר וקלה יותר – ורושמת על המאזניים משקל של 1,540 ק"ג עם חלוקת משקל של 47/53 לטובת הציר האחורי. גרסת ה-S נבדלת מהגרסה הרגילה בדיפרנציאל מוגבל החלקה הנעזר במערכת בקרה אלקטרונית, במערכת בולמים אדפטיביים AMG RIDE CONTROL, בצלחות בילום גדולות יותר וגלגלים גדולים יותר - 265/35R19 מלפנים ו-295/30R20 מאחור.
על גרסת הבסיס של ה-AMG GT תאלצו להיפרד מ-1,375,000 שקל ועל גרסת ה-S תאלצו להוסיף עוד 200,000 שקל.