אמנם המסירות החודש היו נמוכות ביחס לחודש שעבר אך לעומת שנה שעברה, אין ספק כי נגמר המיתון
בסך הכל נמסרו כ-14,087 רכבים בחודש אפריל2010, אמנם פחות מה-18,635 של חודש שעבר אבל זו כנראה סטייה זמנית. מאזדה, בלי הרבה דרמות, חוזרת להוביל עם מסירות של 2416 רכבים לעומת יונדאי עם 1525 מסירות וטויטה עם 1332 מסירות.
רנו עם הפולואנס וקיה עם הפורטה הציגו את השיפור של 100% ו-118% בהתאמה. אך את השיפור הגדול ביותר מציגה פיאט עם 917 מסירות המציגות גידל של 154% דייהטסו שנייה אחריה עם 1719 מסירות ושיפור של 138% האמת לא ברור מדוע כל כך כי אין לה רכב חדש בארסנל.
לכל עלייה יש ירידה, פורד וניסאן הציגו ירידה במכירות של 19% ו-25% בהתאמה. פורד בשל בעיה במלאי וניסאן, טוב הרומן עם אינעל טידה הסתיים ועם כל הכבוד למוראנו החדש מלך מכירות הוא ממש לא.
בשוק היוקרה, וולוו ששנה שעברה ספגה ירידה תלולה במכירות מציגה עלייה של 41% ומסירות של 535, אך יש לקחת בחשבון שזאת עקב מבצעי מכירות נמרצים מה שמביע לירידה במחיר המשומשות, משהו שרוכשי היוקרה שגם כך מחזיקים רכב שנה שנתיים בלבד לא ממש אוהבים. אודי שכובשת את שוק היוקרה מידי ב.מ.וו ומרצדס מציגה עלייה של 25% ומסירות זהות לאלו של וולוו 535 רכבים. גם ביואיק פורחת עם הלהקרוס החדשה ומסרה 152 רכבים החודש.
מאזדה אמנם מובילה אך כבר לא בבטחה, יונדאי המותג העולה בקרוב יקבל שלל דגמים חדשים כמו האקסנט, האלנטרה והסונטה החדשות ולפי דעתנו בשנים הקרובות ייקח את הבכורה ממאזדה לפחות בשוק הליסינג.