הגרנד צ'ירוקי החדש לשנת 2011 זול במקצת לעומת דגם 2010 ב- $500, וכנראה ימשיך להיות מלך היבוא האישי

גראנד צירוקי החדש 2011

 

ג'יפ גרנד צ'ירוקי , מלך המכירות של היבוא האישי, כנראה ישאר כזה עם מחיר התחלתי זול מדגם 2010. הדגם הבסיסי הלארדו עם הנעת 2WD מתחיל מ- $30,995 להנעה כפולה 4WD צריך להוסיף עוד $2000. שאר הדגמים היקרים יותר הלימיטד והאוברלנד יתומחרו החל מ-$39,995 ו- $42,995 בהתאמה.

 

הגרנד צ'ירוקי החדש הוא הרכב החשוב ביותר עבור חטיבת ג'יפ שספגה בשנה האחרונה ירידה עצומה במכירות של הגרנד צ'ירוקי. בשל הסיבות האלו הצ'ירוקי החדש הוא הרבה יותר קרוסאובר מאשר ג'יפ ולמעשה השריד האחרון לשיתוף הפעולה עם מרצדס שכן הוא משתמש בשילדה של המרצדס ML, סביר להניח שגם הקרוסאובר הגדול של אלפא לשנת 2013 יעשה שימוש באותה השילדה. אז במקום סרן אחורי חי יש 4 מתלים עצמאיים ובדגמים היקרים יותר, כמו ב-ML ישנם 4 כריות אוויר המאפשרות שינוי גובהה המרכב ב-5 מצבים עד מרווח גחון של 28.2 ס"מ .

 

01jeepgc2011review
01jeepgc2011review
02jeepgc2011review
02jeepgc2011review
03jeepgc2011review
03jeepgc2011review
06jeepgc2011review
06jeepgc2011review

 

הגרנד צ'ירוקי החדש גדול מקודמו בכל הממדים, בסיס גלגלים של 291.6 ס"מ, ארוך ב-13 ס"מ מהדגם היוצא ואולי זה יפתוח את בעיית הצפיפות מאחור שהייתה בדגם היוצא. הוא גם ארוך יותר ב- 4.5 ס"מ ורחב יותר ב7.6 ס"מ מה שמביא אותו לאורך של 478.7 ס"מ ורוחב של 221.6 ס"מ רחב בלא פחות מ-30 ס"מ מהאמר H3.

 

כמו כל רכבי השטח החדשים, גם הגרנד צ'ירוקי החדש מוסיף לעצמו מערכת בחירת מצב שטח/קרקע השולטת על 12 רכיבים שונים כגון הבלמים, המתלים, תגובת דוושת הגז, הילוכים, מערכת בקרת היציבות ועוד בכדי לאפשר אחיזה ויכולת שטח מקסימלית. הצי'רוקי החדש מציע 3 מערכות 4WD שונות, אחת בסיסית קבוע ופשוטה ללא מערכת יחסי העברה נוספת קאוודרה-טראק I. המערכת השנייה קאוודרה-טראק II עם יחס LOW ואפשרות להעברת עד 100% מהמומנט לציר עם האחיזה הגבוהה ביותר. המערכת היקרה יותר הקוואדרה-דריב II מוסיפה דיפרניציאל מוגבל החלקה אחורי, נשלט אלקטרונית (ELSD). מערכת בחירת מצב השטח (Selec-Terrain  ) סטנדרטית בשתי מערכות ה-4WD האחרונות.

 

641319
641319
893354
893354
2029147
2029147
2387131
2387131

 

את כל הכבודה הזו משהו צריך להניע. הגרנד צ'ירוקי החדש מתחדש במנוע 3.6 ליטר V6 בהספק של 280 כ"ס ומומנט של 36 קג"מ. המנוע הבכיר כיום (לא ידוע עדיין אם תהיה גרסת SRT-8) הוא מנוע המי 5.7 ליטר V8 בהספק של 360 כ"ס ומומנט של 53 קג"מ ב-4,250 סל"ד. מנוע ה-V6 ישודך לתיבה אוטומטית רגילה בת 5 הילוכים בלבד, מנוע ה-V8 יקבל תיבת 6 הילוכים טיפטרוניק.

 

תחילת השיווק של הגרנד צ'ירוקי 2011 בארה"ב ביולי השנה.

 

לגלריה המלאה - גרנד צ'ירוקי החדש 2011

3262611
3262611
4131573
4131573
5841002
5841002
6347169
6347169
6700257
6700257
7598802
7598802
7869405
7869405
9006945
9006945

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.