מיני תציג בתערוכת דטריוט גרסת קופה למיני קאנטרימן החדשה בשם פייסמן Paceman.
לפני כשנה בינואר 2010 בתערוכת דטריוט, חשפה מיני הקרוסאובר החדש שלה, ה-קאנטרימן. בתערוכת דטריוט 2011, תחשוף מיני גרסת קופה לקאנטרימן בשם פייסמן. הפייסמן אמור להציע את אותן התכונות של המיני קופר הרגילה, כלומר ניהוג של קארטינג עם יותר מקום לנוסעים ולמטען.
מיני עשתה עבודה טובה במעבר בין 4 דלתות לתצורת קופה 2 דלתות ושיוותה לפייסמן מראה ספורטיבי כיאה לייעודו. הדלתות הקדמיות ללא מסגרת כעת ומספקות מראה קופה מצודד יחד עם הדגשת אלמנט הרוחב ולא הגובה כמו בקאנטרימן, באמצעות השחרת קורה C והגג הלבן היוצרים מעין “כובע”. מאחור, אנחנו כנראה זוכים לראות את מתיחת הפנים הבאה למיני עם פנסים חדשים בעלי עיצוב מודרני ופחות רטרו.
מתחת למכסה המנוע השתילה מיני את המנוע החזק ביותר בהיצע המשרת את גרסת John Cooper Works , מנוע בנפח 1.6 ליטר טורבו בהספק 211 כ"ס ו-26.5 קג"מ (28.7 קג"מ עם אובר-בוסט). כמו בקאנטרימן, גם כאן ההנעה היא לכל הגלגלים עם 50% לפנים אחור ועד ל-100% לאחור. מיני לא מפרסמת נתוני ביצועים, אך תצפו ל-7 שניות בהאצה ל-100 קמ"ש.
המידות של הפייסמן עומדות על411 ס"מ אורך, 179 ס"מ רוחב ו-155 ס"מ גובה ובסיס הגלגלים עומד על 259 ס"מ, ארוכה ב-2 ס"מ ונמוכה ב-1 ס"מ מהקאנטרימן. החישוקים הם בגודל של 19 אינצ' הנועלים צמיגים במידות של 235/40 המוצעים כאופציה בקאנטרימן. מבפנים, היא חולקת את העיצוב עם הקאנטרימן וכוללת את הפטנט של שתי המסילות היוצאות מהקונסולה המרכזית לאחור ועליהן נעים מחזיקי הכוסות. מאחור נמצאים שני מושבים נפרדים ולא ספסל מלא כפי שתמצאו בקאנטרימן.
מיני אמנם לא מצהירה על יעד להצגת דגם ייצור, אך לפי המראה של הקונספט שנראה כמעט כדגם מוכן ולא שונה בהרבה משאר דגמי מיני, אנחנו עוד נזכה לראות את הפייסמן באולמות התצוגה.