מיצובישי תשיק במהלך החצי שנה הקרובה את האאוטלנדר פלאג-אין PHEV החדש בשוק הבית היפני ובמהלך המחצית השנייה של 2022 בשוק האמריקאי, זה כנראה גם המועד בו נפגוש בגרסה זו של האאוטלנדר החדש כאן בישראל.
מיצובישי לא ממש נדיבה בפרטים נוספים על האאולטנדר PHEV החדש, אך היא כן מספרת לנו כי לראשונה הדגם ישווק גם בגרסת 7 מושבים זאת לעומת 5 מושבים בלבד בדגם הנוכחי.
בנוסף לכך, הדגם יעשה שימוש במערכת הנעה כפולה S-AWC חדשה המבוססת כמו בדגם היוצא עם תוספת של מנוע חשמלי אחורי, בנוסף לזה הקדמי המסייע ישירות למנוע הבנזין. מכיוון שאין קשר מכני בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים יחד עם השליטה המלאה והתגובה המהירה של המנוע החשמלי האחורי, מיצובישי מבטיחה כי מערכת S-AWC החדשה תספק שדרוג בכל התחומים הדינאמיים.
לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה/הנעה המאפשר בחירה מבין 7 מצבים שונים, כולל מצב שלג, ביצועים, ECO, דרכי עפר ועוד. סביר להניח כי הדגם ימשיך לעשות שימוש באותו מנוע 2.4 ליטר של הדגם היוצא, מה שכן ישתנה הוא המנועים החשמליים ובעיקר גודל הסוללה שתאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי גדול יותר משמעותית מזה של הדגם הנוכחי, העומד על 57 ק"מ.