בפיאט החליטו שגרסת לנצ'יה לקרייזלר 200 החדשה, תשווק רק בגרסת קבריולט ללא גרסת הסדאן.
בפיאט, עד לא מזמן דנו בשתי אפשרויות: "להרוג" את מותג לנצ'יה המפסיד או "להחיות" אותו עם שלל דגמים חדשים. בפיאט אמנם בחרו באפשרות השנייה, אך בינתיים, פיאט יותר עסוקה בדחיפה של המותגים אלפא רומיאו ופיאט, מותגים עם יכולת הכנסת מזומנים גבוהה בהרבה מלנצ'יה שלהם זקוקה כעת פיאט לאחר רכישת השליטה בקרייזלר.
עד 2012-2013 בהן נראה ארבעה דגמים חדשים לחלוטין מלנצ'יה, כולל קרוסאובר, פיאט שומרת על המותג לנצ'יה בחיים באמצעות מיתוג מחדש של דגמי קרייזלר החדשים. הדגם החדש היחידי של לנצ'יה שפיאט הייתה מוכנה להשקיע בו כסף בפיתוח זו האפסילון החדשה ששיווקה בישראל ובאירופה החל לאחרונה.
עוד השנה, תשווק באירופה לנצ'יה תמה החדשה על בסיס קרייזלר 300 כמונית סאלון. ב-2012, לנצ'יה הייתה צפויה להתחיל בשיווק הפלביה החדש שהוצגה בתערוכת ז'נבה האחרונה (על בסיס קרייזלר 200) בגרסאות סדאן וקבריולט כפי שהוצגו בתערוכה. בפיאט החליטו שזה יקר מידי לשדך לפלביה מנועי דיזל שהם הכרחיים באירופה במיוחד עבור מכונית סדאן משפחתית גדולה ולכן החליטו בפיאט שרק גרסת הקבריולט של הפלביה תשווק עם מנועי בנזין בלבד.