הסטארטאפ הברזילאי Lecar חושף את הדגם הראשון של החברה וכן, מזוויות מסוימות בהחלט אפשר לטעות ולחשוב כי מדובר בדור הבא של טסלה מודל Y. מעבר לדמיון לטסלה מודל Y, מה שמעניין בדגם הזה הוא שזה הדגם הראשון, מחוץ לרנו וג'ילי לעשות שימוש במנוע שפותח תחת המיזם המשותף של רנו וג'ילי (בשם Horse Powertrain), מיזם לפיתוח מנועי בעירה פנימית שנועד לפתור עבור שני המותגים, ועבור יצרני רכב אחרים, את ההתעסקות עם שלב הביניים של המשך פיתוח ושיווק מנועי בעירה פנימית לצד פיתוח והשקת רכבים חשמליים - אאוטסורסינג למנועי בעירה פנימית.
הקרוסאובר Lecar 459 Hybrid עושה שימוש במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו 114 כ"ס, המוכר לנו מדגמי רנו-ניסאן, המשמש רק כגנרטור לטעינת הסוללה ו/או הפעלה ישירה של המנוע החשמלי הראשי של הדגם בהספק של 165 כ"ס האחראי על הנעת הגלגלים האחוריים - גם המנוע החשמלי שבדגם סופק ע"י מיזם Horse Powertrain של רנו וג'ילי. כיאה לדגם המיועד לשוק הברזילאי, ניתן לתדלק את הרכב בבנין או אתנול.
הדגם מצויד בסוללה בקיבולת של 18.4kWh הניתנת לטעינה חיצונית ומאפשרת נסיעה חשמלית מלאה לטווח של כ-100 ק"מ. השילוב עם מנוע הבנזין מאפשר לפי החברה טווח נסיעה של כ-1000 ק"מ, לצד נתון תאוצה 0-100 קמ"ש צנוע יחסית של 10.9 שניות.
למרות הדמיון הויזואלי למודל Y, מדובר בדגם קטן יותר משמעותית עם אורך של 4.30 מטר בלבד ובסיס גלגלים של 2.70 מטר.