טאטא החלה בשיווק האריה 2011, הדגם היקר ביותר של המותג בהודו. המחיר עצמו פי 6 מהננו.
הטאטא אריה החדשה, היא הכלאה בין קרוסאבור למיניוואן עם 7 מושבים. גרסת הייצור הוצגה לראשונה בתערוכת דלהי האחרונה בפברואר 2010, ולפני שלושה ימים החל שיווקה הרשמי. למרות שבזוויות מסוימות היא סבירה למראה ואף עם חן קל, אך תודו שאם הסמל מלפנים היה של סאנגיונג, זה לא היה מבלבל אתכם, ואתם מבינים את הכוונה.
בתא המנוע של האריה, יושב מנוע דיזל עצל בהספק של 135 כ"ס המתקבל ב-4000 של"ד ומומנט של 32.2 קג"מ המתקבל בתחום של 1700-2700 סל”ד. המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד, ואין כרגע אופציה לתיבה אוטומטית. הביצועים, בהתאם לאון, 16.2 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 152 קמ"ש.
טאטא אריה לא נועדה להיות זולה, היא מאובזרת מאוד והיא נועדה להוביל את תוצרת טאטא לשלב הבא. כבעלים של לנד רובר ויגואר, טאטא אומרת שבעיצוב הפנים היא נעזרה במעצבי לנדרובר, ואכן ניתן לזהות בעיצוב הפנים, לא מעט אלמנטים עיצוביים, בעיקר הקווים הישרים והריבועיים של עיצוב תא הנוסעים. האריה היא מכונית די גדולה עם אורך כולל של 4,780 מ"מ, רוחב של 1895 מ"מ, גובה של 1,780 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,850 מ"מ. משקלה של האריה עומד על 1920 ק"ג.
אמרנו שהיא לא זולה, ומחירה בהודו בין $30,000-$35,000, פי שש מהמכונית הכי זולה של טאטא, הננו. האבזור נדיב, עם מושבי עור, ציפוי עוד להגה וידית ההילוכים, מערכת ניווט מובנת, קישורית Bluetooth היכולה לחבר עד 5 מכשירים, מערכת בקרת אקלים עם פתחי מיזוג לאחור, כפתורי תפעול מההגה, ESP TSC ועוד. אמנם רשימת האבזור מכובדת ויש גם הנעה כפולה מבוססת בקרת משיכה , אך אלו לא מצדיקים את המחיר המאוד גבוהה ושימוש בחומרים זולים למראה ולמגע, לפי העיתונות ההודית.
האריה, תשווק גם במדינות כמו איטליה ספרד ופולין, בהן טאטא כבר משווקת דגמים אחרים.