מורגן חוזרת למקורות ומציגה את גרסת הייצור של התלת-אופן החדש שלה, עם מנוע V-2 של אופנוע ותיבת הילוכים של מאזדה.
מורגן הבריטית, אולי יצרנית הרכב השמרנית ביותר בעולם, מציגה באופן רשמי ובפעם הראשונה את התלת-אופן החדש שלה. הפעם האחרונה שמורגן ייצרה תלת-אופן, הייתה לפני יותר ממחצית מאה בין השנים 1909-1953. בחרטומו של התלת-אופן החדש של מורגן, מתוקן מנוע V-2 מבית S&S האמריקאית בהספק של 115 כ"ס המשודך לתיבת 5 הילוכים של מאזדה.
בתכנון המקורי, לפחות בעת הצגת הקונספט, את התלת-אופן היה אמור להניע מנוע מבית הרלי דייוידסון, אך בדרך לפס הייצור, כנראה שבמורגן החליטו ללכת על חברה אמריקאית אחרת, S&S. מורגן לא מפרסמת את הביצועים הרשמיים עדיין עד לחשיפה המלאה בתערוכת ז'נבה, אך 0-100 קמ"ש בין 4-5 שניות זה טווח הזמנים הראלי למיאוץ.
לפי מורגן, העיצוב בהשראת מטוסי הקרב של מלחמת העולם השנייה, והרוכשים יוכלו לבחור בין מגוון של עיצובים הכוללים בין היתר, עיצוב בהשראת חיל האוויר האמריקאי או הבריטי, חוטם כריש ועוד כיד הדמיון. המחיר לא זול בכלל ועומד על כ-$40,600, אבל מה זה לעומת כלי רכב כזה ייחודי ועם הר של הנאה. הרכב עבר אישור לתנועה ממשרד התחבורה האמריקאי והאירופאי, גם במשרד התחבורה הישראלי שוקלים בחיוב לאשר את הבאתו של הרכב, בתנאי שניתן לקבלו בעיצוב דגל ישראל עם תמונה של שר התחבורה מאחור.