סיטרואן מדווחת על מכירות של יותר מ-100,000 DS3 ופיג'ו מספרת על מכירות של יותר מ-30,00 RCZ.
שני הדגמים, סיטרואן DS3 ופיג'ו RCZ, שאולי מסמנים יותר מהכל את חזרתן של סיטרואן ופיג'ו לימים בהם עיצב, נוחות ובעיקר הנאה מנהיגה, היו המאפיינים המוצלחים שתי היצרניות האלו, רושמים הצלחה גם במכירות.
סיטרואן שהחלה בשיווק ה-DS3, דגם הפרמיום הספורטיבי על בסיס ה-C3, במרץ 2010, מדווחת על מכירות נאות של יותר מ-100,000 יחידות, מספר המציין הצלחה לדגם נישה ייחודי שכזה. גם האחות לבית PSA, פיג'ו, מדווחת על הצלחה במכירות ה-RCZ הקופה הספורטיבית על בסיס ה-308, עם מעל ל-30,000 יחידות שנמכרו עד היום מאז תחילת המכירות במאי 2010.