הנסי (Hennessey) חושפת את גרסת הייצור של הונום F5 החדשה שלה, עוד מכונית של החברה האמריקאית שנולדה לשבור עוד שיא מהירות, הפעם היעד הוא מהירות מרבית ממוצעת של מעל ל-500 קמ"ש. לדגם עדיין לא נמדד נתון ע"י גוף רשמי חיצוני אך בחברה בטוחים שהם יוכלו להשיג את היעד הזה עם הונום F5, שהוצגה לראשונה בשנת 2017 בדגם טרום ייצור.
לעומת הונום GT משנת 2010 שהייתה המכונית העצמאית הראשונה של המותג שרשמה שיא מהירות של 435.31 קמ"ש, אך התבססה על לוטוס אקסיג', הונום F5 היא המכונית בייצור עצמאי מלא הראשונה של הנסי, שעיסוקה העיקרי הוא בכלל שיפורי רכבים למרוצים. שמה של המכונית, F5, ניתן לה של שם סופת טורנדו בה נרשמה מהירות רוח של 518 קמ"ש.
בכדי להשיג את שיא המהירות השאפתני הזה צריך לא רק תכנון אווירודינמי מוקפד וצמיגים בייצור ייעודי לדגם בכדי שיוכלו לתפקד בטמפרטורות הגבוהות שמהירות כזו דורשת (מישלין פילוט קאפ 2) צריך כמובן גם מנוע חזק ואחד כזה יש לדגם. מדובר במנוע אחורי-מרכזי V8 טווין-טורבו בנפח של 6.6 ליטר המיוצר כמובן בעבודת יד. המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 1842 כ"ס ומומנט מרבי אדיר של 164.8 קג"מ. תחנת הכוח הזו מעבירה את הכוח אל הכביש דרך תיבת 7 הילוכים רובוטית ואל הגלגלים האחוריים בלבד.
לפי הנסי זה מספיק בכדי להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של פחות מ-3 שניות ונתון מדהים של 0-200 קמ"ש של פחות מ-5 שניות. רק לשם השוואה, לבוגטי שירון על 1500 הסוסים שלה, ממנוע W16 עם 4 מגדשי טורבו ובנפח של 8 ליטר, והנעה כפולה נתון 0-200 קמ"ש של 6.1 שניות. את היתרון המוחלט הזה הנסי השיגה בזכות העבודה שלונום F5 משקל נוצה של 1,360 ק"ג בלבד, ביחס לסגמנט, לעומת קצת פחות מ-2 טון לשירון.
כל המספרים האלו מרשימים מאוד אך בהנסי לא רוצים שנתייחס אל הונום F5 רק כמכונית מהירה מאוד, כפי שהייתה הונום GT, אלא כמכונית מהנה מאוד לנהיגה. בחברה מציינים כי המכוניות בהם היא השתמשה כאמת מידה להתנהגות הכביש וחווית הנהיגה של הדגם הן שתי מכוניות מצטיינות בתחום זה, מקלארן 600LT ופורשה קאיימן GT4. לרשות הנהג אפשרות בחירה מבין חמישה מצבים שונים, כולל מצב F5 שהוא המצב שנועד להשיג את המהירות המרבית של הדגם.
תא הנוסעים של הדגם אולטרה מינימליסטי כאשר כמעט על כל דבר יוכל הנהג לשלוט באמצעות כפתורים על גלגל ההגה שמהצורה שלו אתם יכולים להבין שלדגם רדיוס סיבוב של סמיטריילר, כמו מרבית מכוניות הסופר-על. למרות המינימליזם המופקד שתפקידו העיקרי הוא לשמור על המשקל הנמוך של הדגם, אפשר למצוא אבזור מודרני כגון מולטימדיה "9 עם הרחבה לאפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, בקרת אקלים, לוח מחוונים "7 דיגיטלי ועוד. בנוסף נמצא גם מושבי באקט דקיקים עם מסגרת קרבון ומנגון הרמה של הרכב בכדי שתוכלו לנהוג גם במעבר על פסי האטה.