שילדת לוטוס, מנוע קורבט V8, שני מגדשי טורבו ו-1200 כ"ס, זה כל מה שצריך בכדי להראות לויירון את השחור באגזוזים.
בוגאטי ויירון האירופאית, קצת בלבלה את האמריקנים בכל הקשור למושג כוח. הרי כוח או יותר נכון עוד יותר כוח, זה המוטו של האמריקאים ברכבים, במלחמות ובכלל. סדנת השיפורים הנסי האמריקנית, שילבה חוכמה אירופאית, עם שרירים תוצרת בית, בכדי להראות לויירון איך נראה חלקה האחורי של מכונית.
שילדת הקרבון המשמשת את הוונום GT היא בבסיסה שילדת לוטוס אליז, שחוזקה והוארכה מאחור בכדי להכיל את המנוע ה-V8. שקילה של הוונום GT על המאזניים תראה 1220 ק”ג בלבד. המנוע המשרת את הוונום GT הוא מנוע קורבט ZR1 בנפח 6.2 ליטר שהספקו המקורי עומד על כ-640 כ"ס. הנסי שיפרה את המנוע מהיסוד והוסיפה שני מגדשי טורבו שהעלו את ההספק ל-1200 כ"ס ו-160 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית מבית Ricardo שפיתחה את תיבת ההילוכים גם לווירון וגם לפורד GT וההנעה אחורית בלבד.
לפי הנסי, שילוב המשקל הנמוך עם המנוע החזק מאפשרים האצה ל-96 קמ"ש ב-2.5 שניות (קצת איטית מהווירון עם יתרון ההנעה הכפולה) והאצה ל-322 קמ"ש תארך רק 15.6 שניות, מהיר בהרבה מבוגאטי ויירון שזקוקה ל-24.2 שניות בכדי להאיץ לאותה המהירות. המהירות המרבית של הוונום GT עומדת על 429 קמ"ש, 14 ק”מ יותר מגרסת הייצור של בוגאטי סופר ספורט עם 1200 כ”ס, אך איטית ב-2 קמ"ש משיא המהירות שקבעה הסופר ספורט שנכנס לספר השיאים של גינס.
לא ניראה שגרסת הסופר ספורט של הויירון תצליח לעמוד בנתוני ההאצות של הוונום GT, אך כמובן שאי אפשר להשוות את איכות החיים בתא הנוסעים של הבוגאטי לעומת התא הספרטני של הוונום GT, וזו גדולתה האמתית של הויירון. את הוונום, הנסי מציעה בשני הספקים נוספים של 1000 כ"ס ו-725 כ"ס (ללא הגדשה). הנסי תייצר רק כ-10 יחידות בשנה מהוונום GT במחיר בסיס של כ-$600,000.
{iframe width="576" hight="360"}http://www.youtube.com/embed/fOrgHYeMuQ8?rel=0{/iframe}