לאחר שחשפה את הדגם בשוק הבית היפני, סובארו חושפת כעת בשוק האמריקאי את הקרוסטרק הייבריד החדש המצויד במערכת ההנעה ההיברידית החדשה שלה S:HEV אשר בניגוד למערכת ההיברידית היוצאת של החברה (e-BOXER) שהייתה רק מערכת הנעה עם סיוע חשמלי קל, הפעם מדובר במערכת הנעה היברידית מלאה בה המנוע החשמלי מסוגל להניע את הרכב לבדו. את המערכת הזו נפגוש בהמשך השנה גם בפורסטר החדש.
המערכת הזו משלבת פיתוח חדש של מנוע ה-2.5 ליטר של החברה עם מערכת תזמון שסתומים חדשה המאפשרת למנוע לפעול במחזור אטקינסון או מילר. בתצורה זו המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 21.3 קג"מ. למנוע הזה מסייע מנוע חשמלי בהספק של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ המשולב בתיבת הילוכים CVT רציפה ומופעל באמצעות סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 1.1kWh. ההספק המשולב של המערכת עומד על 194 כ"ס.
למעט עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ושני צבעים חדשים שנוספו למרכב, הקרוסטרק הייבריד זהה ויזואלית לכל שאר גרסאות ההנעה של הדגם. שינוי משמעותי יותר נמצא בחלל תא הנוסעים שכן סוף סוף סובארו מציידת את אחד הדגמים שלה (מחוץ לשוק היפני) בלוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל של "12.3, המשלים את את מערכת המולטימדיה האנכית "11.6 המוכרת של סובארו. שינוי נוסף הוא תוספת של שקע 220V בתא המטען המאפשר להפעיל מכשירי חשמל שונים בהספק של עד 1500W ומלפנים נוסף שקע 12V המאפשר טעינה מהירה של מכשירים אלקטרוניים בהספק של עד 120W.
בזכות התכנון החדש למערכת ההיברידית הכולל העברה של יחידת הבקרה לחזית, לקרוסטרק מיכל דלק רגיל בקיבולת של 63 ליטר לעומת 48 ליטר בלבד במערכת e-Boxer. סובארו קרוסטרק הייבריד מצויד בדור העדכני יותר של מערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight שכעת כוללת גם הגעה לעצירה מוחלטת ובטוחה במקרה שהנהג הפסיק להגיב להתראות, לאחר העצירה המערכת תיצור קשר טלפוני עם מוקד חירום.