הקונספט מיצובישי אנגלברג טורר הוא קונספט לקרוסאובר 7 מושבים פלאג-אין עם טווח חשמלי של 70 ק״מ או בקיצור, קדימון לאאוטלנדר PHEV הבא.
מיצובישי חושפת בתערכות ז׳נבה את הקונספט מיצובישי אנגלברג טורר (Engelberg Tourer), קונספט לקרוסאובר שבעה מושבים PHEV חדש שסביר להניח, מספק לנו הצצה ראשונה אל הדור הבא של האאוטלנדר. לאחר שניסאן רכשה את השליטה במיצובישי, ניתן לצפות כי האאוטלנדר הבא יתבסס על הדור הבא של ניסאן אקס-טרייל.
הקונספט מצויד במערכת הנעה היברידית פלאג-אין שהיא גרסה משודרגת למערכת ההנעה של האאוטלנדר PHEV המחודש שהושק לאחרונה בישראל. זו משלבת בין מנוע 2.4 ליטר עם נצילות תרמית גבוהה לבין שני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי המספקים לדגם הנעה כפולה - Twin Motor 4WD כפי שקוראים לזה במיצובישי.
מיצובישי לא מציינת את ההספק הכולל של המערכת, אך סוללה חדשה בקיבולת של 20kWh (לעומת 13.8kWh באאוטלנדר PHEV הנוכחי) תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי משמעותי של 70 ק״מ בתקן WLTP זאת לעומת 45 ק״מ בדגם הנוכחי.
שמו של הדגם ניתן לא על שם אתר הסקי היוקרתי בשוויץ, בכדי להדגיש שהדגם מתאים לנסיעה על כל סוגי המשטחים ובכל מזג אוויר.
תא הנוסעים של הקונספט מציג עיצוב נקי ומודרני, משהו שהאאוטלנדר הנוכחי (או שאר דגמי מיצובישי) זקוק לו בדחיפות. תא הנוסעים כולל לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה חדשה וגדולה וכן גלגל הגה חדש, שלושה אלמנטים שאנו מצפים לפגוש בדור הבא של האאוטלנדר, יחד עם העיצוב המוקפד והנקי של הקונספט.
{ads2{
יחד עם הקונספט, מיצובישי מציגה מערכת אקוסיסטם בשם DDH - DENDO DRIVE HOUSE. זו מערכת אשר תאפשר לבעלי הרכב ליצור, לאחסן ולצבור אנרגיה באופן אוטומטי בין הרכב והבית. המערכת משלבת בין בית המצויד במערכת סולרית, מערך סוללות לצבירת האנרגיה ומטען דו כיווני. כך לדוגמה ניתן לטעון את הרכב באמצעות המערכת הסולרית הביתית ולחילופין, בזמן הפסקת חשמל להשתמש ברכב לטעינת מערך הסוללות הביתי לטובת אספקת חשמל לבית. המערכת תוצע ביפן ובאירופה עבור רוכשי הדגמים ההיברידיים או החשמליים של מיצובישי.