דגמי 2016 של הרקסטון והרודיוס מתחדשים במנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל חדש בהספק של 178 כ"ס ו-40.8 קג"מ, כולל תיבת הילוכים מעודכנת ושיפור בצריכת הדלק.
טלקאר, יבואנית סאנגיונג בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של רכב הפנאי רקסטון והמיניוואן רודיוס עם מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל חדש בתקן יורו 6 המשודך לתיבת 7 הילוכים אוטו' חדשה (של מרצדס), זאת במקום מנוע 2.0 טורבו דיזל ותיבת 6 הילוכים אוטו' של הדגם היוצא.
מנוע הדיזל e-XDi220 החדש מייצר הספק מרבי של 178 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בין 1,400-2,800 סל"ד, זאת לעומת 155 כ"ס ו-36.7 קג"מ עם המנוע הקודם. בנוסף לשדרוג המנוע, הרקסטון והרודיוס צוידו גם בתיבת הילוכים חדשה: תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 7 הילוכיםהמסופקת על-ידי מרצדס-בנץ.
השילוב עם המנוע ותיבת הילוכים החדשים מאפשר לדגמי 2016 של הרקסטון והרודיוס ביצועים משופרים וצריכת דלק חסכונית יותר, 13.5 ק"מ לליטר לעומת 12.8 ק"מ לליטר ברקסטון ו- 13.9 ק"מ לליטר לעומת 12.8 ק"מ לליטר ברודיוס. סאנגיונג רודיוס מפרט טכני מלא להורדה.
שני הדגמים זכו גם לעדכון קל לעיצוב/אבזור. בשני הדגמים נמצא גלגל הגה בעיצוב חדש, תאורת LED ליום, וברדיוס נוספו שקעי USB לנוסעים מאחור.