אופל ישראל מרחיבה את היצע המנועים באסטרה GTC ובאינסיגניה, 1.6 טורבו 170 כ”ס ל-GTC ו-2.0 טורבו 250 כ”ס לאינסיגניה.
אופל ישראל מרחיבה את היצע מנועי הטורבו בשני דגמים: מכונית הקופה אסטרה GTC משתדרגת במנוע 1.6 טורבו ומכונית המנהלים אופל אינסיגניה תוצע מעתה גם עם מנוע 2.0 טורבו. המנועים החדשים הם מסדרת SIDI החדשה של אופל והם חסכוניים יותר בדגם ובעלי פליטת מזהמים נמוכה יותר.
מכונית הקופה אופל אסטרה GTC, ששווקה עד עתה עם מנוע 1.4 טורבו 140 כ”ס המוכר, תוצע מעתה גם עם מנוע 1.6 טורבו 170 כ”ס המייצר מומנט של 28.5 קג”מ בין 1,650 ל-4,250 סל”ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומספק בדגם ביצועים של 9.2 שניות 0-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 210 קמ”ש. צריכת הדלק לפי נתוני היצרן עומדת על 14.9 ק”מ לליטר.
מחירה של האסטרה GTC טורבו – החל מ-162,990 שקל.
המשפחתית הגדולה אופל אינסיגניה, חוזרת להשתמש במנוע 2.0 טורבו המייצר הספק מרבי של 250 כ"ס (לעומת 240 כ"ס בעבר) ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ החל מ-2,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומספק בדגם ביצועים של 9.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 245 קמ"ש. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 14.0 ק"מ לליטר.
האינסיגניה 2.0 טרבו תוצע רק במרכב החמש דלתות ליפטבק של הדגם. מחירה של האינסיגניה 2.0 טורבו החדשה – החל מ-194,990 שקל.