בוגאטי ויירון קופה האחרונה, נמסרה השבוע ללקוח מאושר שמעתה, הערך שלה רק יעלה.
יום עצוב במועדון המיליונרים, כעת שנמכרה ה-בוגאטי ויירון קופה האחרונה, יש להם פחות מכונית אחת לבחור לאוסף המכוניות שלהם. הרוכש המאושר הוא אירופאי ששילם כ-1.7 מיליון דולר ואת ה-ויירון שלו הוא יקבל רק בשנה הבאה.
רק 300 ייוצרו מה-ויירון, בתצורת קופה וקבריולט ועוד מספר דגמים ייחודיים כמו הסופר ספורט בהספק של 1200 כ"ס ששברה את שיא המהירות לרכב בייצור סדרתי, 431 קמ"ש (הדגם הסדרתי הוגבל ל-415 קמ"ש).
בוגאטי ויירון הגדירה מחדש את כל מה שאנחנו יודעים על מכוניות בייצור סדרתי. זה מתחיל עם מנוע W16 בנפח 8.0 ליטר עם 4 מגדשי טורבו ו-10 רדיאטורים המפיק 1001 כ"ס ו-127.4 קג"מ. זה כמובן ממשיך למספרים של 2.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 400 קמ"ש.
אם בכל זאת חשקה נפשכם בבוגאטי ויירון שתעמוד במסוך בביתכם הצנוע, נותרו מספר יחידות מהגרנד ספורט קצוצת הגג, במחיר של כ-2 מיליון דולר. זה כמובן לא כולל תחזוקה שנתית בעלות של $20,000 וסט צמיגי מישלן שצריך להחליך כל 16,000 ק"מ בעלות של $35,000.
בוגאטי ויירון קופה האחרונה, נמסרה השבוע ללקוח מאושר שמעתה, רק ירוויח עלייה עוד כסף.
יום עצוב במועדון המיליונרים, כעת שנמכרה ה-בוגאטי ויירון קופה האחרונה, יש להם פחות מכונית אחת לבחור לאוסף המכוניות שלהם. הרוכש המאושר הוא אירופאי ששילם כ-1.7 מיליון דולר ואת ה-ויירון שלו הוא יקבל רק בשנה הבאה.
רק 300 ייוצרו מה-ויירון, בתצורת קופה וקבריולט ועוד מספר דגמים ייחודיים כמו הסופר ספורט בהספק של 1200 כ"ס ששברה את שיא המהירות לרכב בייצור סדרתי, 431 קמ"ש (הדגם הסדרתי הוגבל ל-415 קמ"ש).
בוגאטי ויירון הגדירה מחדש את כל מה שאנחנו יודעים על מכוניות בייצור סדרתי. זה מתחיל עם מנוע W16 בנפח 8.0 ליטר עם 4 מגדשי טורבו ו-10 רדיאטורים המפיק 1001 כ"ס ו-127.4 קג"מ. זה כמובן ממשיך למספרים של 2.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 400 קמ"ש.
אם בכל זאת חשקה נפשכם בבוגאטי ויירון שתעמוד במסוך בביתכם הצנוע, נותרו מספר יחידות מהגרנד ספורט קצוצת הגג, במחיר של כ-2 מיליון דולר. זה כמובן לא כולל תחזוקה שנתית בעלות של $20,000 וסט צמיגי מישלן שצריך להחליך כל 16,000 ק"מ בעלות של $35,000.