אינפיניטי QX50 החדש יהיה הדגם הראשון באינפיניטי לעשות שימוש במנוע ה-2.0 ליטר VC-T עם יחס דיחסה משתנה והספק מרבי של 268 כ"ס.
אינפיניטי לא ממתינה לתערוכת לוס אנג'לס, הנפתחת בשבוע הבא, וחושפת היום (ו') תמונות ופרטים ראשונים על ה-QX50 החדש, המגיע כעשור לאחר שהוצג הדור הראשון של הדגם כאינפיניטי EX37 (מוכר גם כ-EX35). אינפיניטי QX50 החדש הוא התשובה העדכנית של אינפיניטי לדגמים כגון מרצדס GLC, ב.מ.וו X3, אודי Q5 ועוד.
עיצוב הדגם נשען על שפת העיצוב העדכנית של אינפיניטי ובמידה רבה נראה כגרסה מקוצרת של ה-QX60 הכולל שורת מושבים נוספת מאחור וכמובן, בעל דמיון רב לקונספט לדגם אותו אינפיניטי הציגה בסוף השנה שעברה.
אינפיניטי QX50 החדש מבוסס על פלטפורמה הנעה קדמית חדשה הקשיחה יותר לפיתול בכ-23% מזו של הדגם היוצא, אך החידוש המשמעותי ביותר בדגם נמצא מתחת למכסה המנוע שם נוכל למצוא את מנוע ה- 2.0 ליטר טורבו VC-T החדש המצויד במערכת בוכנות המאפשרת שינוי רציף ביחס הדחיסה, בין 8:1 במינימום - בזמן גדישה מלאה לטובת ביצועים - ועד ל-14:1 במקסימום - בזמן שיוט רגוע לטובת צריכת דלק חסכונית.
מנוע ה-2.0 ליטר מסוגל לייצר הספק מרבי של 268 כ"ס ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ ובדגם הוא ישודך לתיבת הילוכים CVT רציפה ולהנעה קדמית או כפולה. לפי אינפיניטי, צריכת הדלק המשולבת בדגם לפי תקן EPA המחמיר תעמוד על 11.5 ק"מ לליטר. עם הנעה קדמית, יחידת ההנעה הזו תספק נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.7 שניות או 6.3 שניות עם הנעה כפולה.
כמו כל דגמי אינפיניטי העדכניים, גם ה-QX50 החדש ישווק עם מערכת ProPILOT השולטת בבלמים, בהיגוי ובדוושת התאוצה ומסוגלת לספק נהיגה סמי-אוטונומית בכביש המהיר. אינפיניטי לא חושפת עדיין תמונות של תא הנוסעים, אך היא מציינת כי הדגם כולל מושב אחורי הנעה על מסילה ושתא המטען של הדגם יציע נפח חסר תחרות בסגמנט, בין 895 ל-1048 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ועד ל-1699 ליטר עם קיפול המושבים מאחור (הנתונים לתקן SAE, השונה לחלוטין מתקן VDA הגרמני משמש את רוב היצרנים האירופאים).