הקונספט אינפיניטי או-רוז' (Eau Rouge) הוא קדימון לגרסת ביצועים עתידית ל-Q50 שתוצע עם כ-500 כ"ס ותתחרה ב-M3 של ב.מ.וו.
אינפיניטי הציגה בתערוכת דטרויט האחרונה את האו-רוז' (Eau Rouge), קונספט לגרסת ביצועים עתידית על בסיס ה-Q50 החדשה (שתשווק בישראל בפברואבר הקרוב) שתאפשר לאינפיניטי להתחרות ב-M3 של ב.מ.וו או ב-C63 AMG החדשה של מרצדס אשר שתוצג בהמשך השנה.
אינפיניטי או-רוז', הנראית מוכנה להיכנס לפס הייצור ונקראת על שם אחד העיקולים המאתגרים במסלול המירוץ ספא שבבלגיה, כוללת את כל התוספות החיצוניות הנדרשות לגרסת ביצועים עם בתי גלגלים מנופחים, פגוש קדמי קרבי למראה, חצאיות צד, צמד יציאות מפלט בולטות ואור בלם רביעי בסגנון פורמולה 1. הקונספט עושה שימוש רב בסיבי פחמן, לטובת הפחתת משקל - בפגושים, בגג, במכסה המנוע ובתחתית המרכב. גם תא הנוסעים זוכה בנגיעות צבע ליצירת אווירה ספורטיבית.
איפיניטי לא חושפת איזה מנוע ישרת את הדגם העתידי, שללא ספק יהיה די דומה לאו-רוז', אך נשיא חטיבת היוקרה של ניסאן, יוהאן ניישן, ציין שלדגם תהיה יחידת הנעה מתקדמת "בהספק של מעל ל-500 כ"ס ומעל ל-82 קג"מ מומנט". לשם ההשוואה, ל-M3 החדשה הספק של 425 כ"ס "בלבד".
דגם הביצועים העתידי יהווה את יריית הפתיחה של אינפיניטי לחטיבת הביצועים של המותג שתציע דגמי ביצועים לדגמי אינפיניטי השונים שיתחרו בגרסאות AMG של מרצדס, M של ב.מ.וו RS של אודי או F של לקסוס.
אינפיניטי Q50, שהוצגה לפני כשנה בעולם, תנחת בישראל בחודש הבא ותוצע בתחילה בגרסה היברידית עם 354 כ"ס, גרסת 2.0 טורבו עם 211 כ"ס (מנוע של מרצדס) צפויה להגיע בהמשך.