האינסיגניה קאנטרי טורר היא גרסת פנאי לאינסיגניה סטיישן החדשה, עם הגבהת מרכב של 20 מ"מ והנעה כפולה כסטנדרט.
אופל חושפת היום (ד') את האינסיגניה קאנטרי טורר, גרסת פנאי לספינת הדגל של אופל המבוססת על האינסיגניה ספורט טורר (סטיישן בקיצור) החדשה, אשר הוצגה מוקדם יותר השנה. האינסיגניה קאנטרי טורר מתחרה בדגמים כגון פולקסווגן פאסאט אולטרק, דגמים שלא מוצאים את דרכם לארצנו.
מעבר לפלסטיקה שנוספה מסביב למרכב המעניקה לדגם מראה של רכב פנאי, האינסיגניה קאנטרי טורר מבדילה עצמה מגרסת הסטיישן הרגילה במרווח גחון גדול יותר ב-20 מ"מ ובחישוקי סגסוגת בעיצוב ייחודי לדגם. מידות הדגם זהות לסטיישן הרגילה: 4,986 מ"מ אורך ובסיס גלגלים של 2,829 מ"מ. גם נפח המטען זהה ועומד על 1665 ליטר עם קיפול המושבים מאחור (בחלוקה של 40/20/40).
הדגם מצויד כסטנדרט במערכת הנעה כפולה הכוללת חלוקת מומנט לכל גלגל אחורי בנפרד. אופל לא חושפת את היצע המנועים בדגם, אך ניתן לצפות שהדגם יוצע עם המנועים הבכירים יותר בהיצע, 2.0 טורבו עם 250 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטו' לדוגמה וכמובן, גם מבחר של מנועי דיזל.