האסטרה GTC, הגרסה הספורטיבית 3 דלתות קופה של האסטרה, צפויה להגיע לישראל לקראת סוף השנה.
בקבוצת שלמה, יבואנית אופל לישראל, נמסר שהם שוקלים בחיוב את ייבוא ה-אסטרה GTC עוד השנה לישראל. מעבר לכך שמדובר בדגם שיתרום לקידום תדמית המותג, האסטרה GTC יושבת בדיוק על המשבצת של פולקסווגן שירוקו (גם רנו מגאן ספורט) ותוצע עם 2 מנועים בשלושה הספקים.
אופל חשפה את האסטרה GTC לפני כחודש והחשיפה הרשמית לציבור תעשה בתערוכת פרנקפורט 2011 בספטמבר. אסטרה GTC, היא לא סתם אסטרה יפה עם 3 דלתות, אלא דגם שתוכנן מראש להיות ספורטיבי וכולל לא מעט שינויים לעומת האסטרה הרגילה.
ל-אסטרה GTC בסיס גלגלים שצמח ב-10 מ"מ, המרכב הונמך גם כן ב-10 מ"מ ומפסק הסרנים הורחב ב-40 מ"מ מלפנים ו-30 מ"מ מאחור. השינוי העיקרי הוא תוספת של מתלה מקפרסון מתקדם הנקרא HiPer Strut, אשר נמצא גם באינסיגניה ובביואיק לה-קרוס. כאופציה, תשווק ה-אסטרה GTC עם אפשרות לבולמים אדפטיביים שנקראים אצל אופל FlexRide ומאפשרים לנהג לבחור בין 3 מצבים: Standard, Sport and Tour .
אופל אסטרה GTC תשווק עם שלושה מנועים. 1.4 ליטר טורבו המשרת גם את ה-אסטרה טורבו הרגילה בשני הספקים של 120 כ"ס ו-140 כ"ס ומנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 180 כ"ס ו-23.4 קג"מ אשר מאפשר ל-אסטרה GTC להציג ביצועים של 7.8 שניות 0-100 קמ"ש עם תיבת שישה הילוכים ידנית.