אופל עדיין לא מציעה מתיחת פנים לאינסיגניה, אך עושה סדר ביחידות ההנעה של הדגם.
אופל אינסיגניה משווקת בישראל עם יחידת הנעה אחת בלבד כיום, 2.0 ליטר טורבו בהספק של 220 כ"ס. יחידת ההנעה הזו לא תזכה לתוספת הספק, אך כעת היא תזכה לתוספת של מערכת עצור/סע, מה שישפר את הציון הירוק שלה וצריכת הדלק העירונית (כיום קבוצה 14) ויוזיל את מחירה. בחו"ל מחירה יורד בכ-2000 אירו.
אם עד עתה שווקה האינסיגניה באירופה גם עם מנועי 1.6 -1.8 ליטר, שני מנועים אלו יוצאים מההיצע ומנוע הבנזין הבסיסי יהיה מנוע ה-1.4 טורבו 140 כ"ס המשרת גם את ה-אסטרה טורבו. אינסיגניה עם הנעה כפולה ומנוע 2.0 טורבו זוכה לתוספת הספק שיהיה עתה 250 כ"ס במקום 220 כ"ס. בתחום מנועי הדיזל, מנוע הבסיס 2.0CDTI, יוצע מעתה רק בהספק של 130 כ"ס ולא 110 כ"ס.
מעבר לעדכון רשימת המנועים, דגם הספורט, אינסיגניה OPC, זוכה לגרסה ללא מגביל מהירות מה שישאפשר לרשום על מד המהירות 270 קמ"ש במקום 250 קמ"ש. גם מערכת השמע זוכה לשדרוג קל עם שיפור באיכות.