אינפיניטי מוסיפה לדגמי 2016 של ה-Q50 מנוע V6 טווין-טורבו 400 כ"ס ואת הדור השני של מערכת ההיגוי האלחוטית שלה.

אינפיניטי Q50 דגם 2016
מנוע V6 טווין-טורבו ומערכת היגוי משודרגת לדגמי 2016 של אינפיניטי Q50.

דגמי 2016 של אינפיניטי Q50, אליהם תצטרף בקרוב גם גרסת הקופה של הדגם - Q60 החדשה, זוכים למספר שדרוגים משמעותיים בתחום הביצועים, הניהוג והתנהגות הכביש. העדכון המקיף כולל את הדור הבא של טכנולוגיית ההיגוי והמתלים של אינפיניטי וכן מנוע V6 טווין-טורבו חדש בהספק של 400 כ"ס.

 

אל ארבעת יחידות ההנעה המוצעות עם ה-Q50, אינפיניטי מצרפת בשנת 2016 מנוע חדש לחלוטין: V6 טווין-טורבו עם הזרקת דלק ישירה בנפח של 3.0 ליטר. המנוע הנושא את השם "VR30” יוצעו בשתי גרסאות הספק של 300 כ"ס (במזרח התיכון בלבד) או 400 כ"ס (האופציה היחידה באירופה). ההספק המרבי מתקבל בסל"ד של 6,400, המומנט המרבי עומד על 40.8 קג"מ או 47.4 קג"מ בהתאמה והוא מתקבל בטווח של בין 1,600-5,200 סל"ד.


שאר היצע המנועים בדגם לא השתנה: 2.0 טורבו 211 כ"ס, 2.2 טורבו דיזל 170 כ"ס, 3.7 ליטר V6 אטמוספרי 320 כ"ס ויחידת ההנעה ההיברידית של הדגם המבוססת על מנוע 3.5 ליטר V6 בהספק כולל של 364 כ"ס.

 

לא מעט טענות, לחיוב או לשלילה, נשמעו כלפי מערכת ההיגוי החשמלית אדפטיבית של אינפיניטי – DAS – Direct Adaptive Steering, לכן עבור דגמי 2016 של ה-Q50 המצוידים במערכת ההנעה ההיברידית או במנוע ה-V6 טווין טורבו החדש אינפיניטי התקינה את הדור הבא של מערכת ההיגוי המתקדמת והייחודית שלה.

 

השינויים שבוצעו במערכת נעשו על סמך ניסויים רבים ובעיקר על סמך משוב מלקוחות החברה. כל השינויים שנעשו במערכת נועדו בעיקר לספק "תחושת היגוי טבעית יותר", כזו אליה הורגלו הלקוחות משימוש במערכות היגוי שונות בעבר. כחלק משיפורי ועדכוני תוכנה שונים שבוצעו במערכת, נוספה בדגמי 2016 אופציה נוספת, "Sport+”. בנוסף לכך, את מצב האפיון האישי במערכת ההיגוי, ניתן כעת לכיול באופן מדויק יותר בהתאם לטעמו האישי של הנהג.

 

בנוסף לכל אלו, אינפיניטי מציידת את דגמי 2016 של ה-Q50 (כאופציה) גם במערכת הבולמים האדפטיבית המתקדמת שלה – DDS - Dynamic Digital Suspension.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.