הורשיו פגאני, הבעלים של פגאני, מסביר אישית לג'יי לנו על הפגאני ווירה החדשה.
בינואר 2011, חשפה פגאני את ה-ווירה (Huayra) מחליפת הזונדה לאחר שבע שנות פיתוח. מעבר לעיצוב הדומה במעט לזונדה, מדובר בדגם חדש לחלוטין ובקונספט חדש לחלוטין העושה שימוש רב בחומרים אקזוטיים, ירידה פנטית לפרטים מכניים ועיצוביים ולא מעט אווירודינמיקה מתקדמת כולל 4 מדפים המשנים את התכונות הדינמיות של המכונית ואת מקדם הגרר בטווח של 0.31-0.37.
במרכזה של הווירה מאחורי מושב הנהג מוצב מנוע AMG בנפח 6.0 ליטר V12 כפול מגדשים שהפעם פותח במיוחד עבור הווירה וזו הפעם הראשונה בה חטיבת AMG מייצרת מנוע באופן ייחודי עבור יצרן אחר ממרצדס. תחנת הכוח הזו מייצרת הספק של 700 כ"ס ו-91.8 קג"מ ו- 730 כ"ס ו-112.1 קג”מ בגרסת הספורט. אמנם מנוע זה בבסיסו משמש את דגמי AMG של מרצדס, אך עבור בפגאני דרשו שתגובת המנוע תהיה חלקה יותר עם עקומת מומנט יותר לינארית שתדמה לשימוש במנוע אטמוספרי.
ל-וווירה ביצועים של 3.3 שניות בהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש והמהירות המרבית עומדת על 357 קמ"ש. מחירה הרשמי של הווירה עומד על כמיליון אירו. יקר, אך רק צינור המפלט שעשוי כולו מטיטניום עולה כמחירה של מכונית סופרמיני ממוצעת וכמות הזהב המצפה את המנוע לשיפור הולכת החום יכולה להספיק למלא קופסת תכשיטים של אשת אוליגרך וכמובן הכל נעשה בעבודת יד.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/dGVOyizoDk0?rel=0{/iframe}
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/ttkzutTOg5M?rel=0{/iframe}