קלרקסון בוחן את מכונית המסלול הקיצונית של פאגני, עם הספק של 740 כ"ס ומשקל של 1070 ק"ג.
כמו פרארי FXX המיועדת למסלול בלבד, גם פאגני הוציאה גרסה למשלול בלבד של הזונה את ה-R. פאגני זונדה R עוד שימוש במנוע AMG של מרצדס בנפח 6.0 ליטר V12 בהספק של 740 כ"ס ו-72.3 קג"מ. זונדה R מופשטת מכל אמצעי הנוחות המורידים לא פחות מ-200 ק"ג ממשקלה של הזונדה הרגילה למשקל ששל 1070 ק"ג בלבד. שילוב המנוע עם המשקל המופחת יותר יחס משקל להספק של 1.44 ק"ג לכל כ"ס, טוב יותר מה-1.46 של פרארי FXX על בסיס האנזו בהספק של 790 כ"ס.
מה שנשאר זה לראות את קלארקסון פשוט נהנה מהיצירה המוטורית הזו:
קלארקסון בוחן פרארי 599GTO: