פולקסווגן טיגואן אולספייס במבצע
פולקסווגן טיגואן אולספייס.
פולקסווגן טיגואן אולספייס במבצע
פולקסווגן טיגואן אולספייס.

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, מציעה כעת את פולקסווגן טיגואן אולספייס 7 מושבים Elegance במחיר מבצע של 189,900 ₪ במקום 212,900 ₪, הנחה משמעותית של 23,000 ₪ שהופכת את הדגם לאחת לרכב 7 מושבים האטרקטיבי ביותר בישראל. המבצע עד גמר המלאי. 

 

פרסומת eurodrive
פרסומת eurodrive

טיגואן אולספייס Elegance שבמבצע מצויד במנוע 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ בשידוך לתיבת 7 הילוכים DSG, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.6 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 13.5 ק"מ לליטר. 

 

פולקסווגן טיגואן אולספייס 7 מושבים
פולקסווגן טיגואן אולספייס.

רמת הגימור Elegance היא אמנם רמת הגימור הבסיסית של הדגם אך היא מציעה אבזור עשיר למדי: מולטימדיה "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית, מפתח חכם, מצלמת 360 מעלות, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מערכת חניה אוטומטית, דלת תא מטען חשמלית, חיישני תאורה וגשם, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת אווירה, תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת "18, חלונות כהים, משטח טעינה אלחוטי ועוד. 

 

מפרט הבטיחות בדגם כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת אקטיבי, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, בקרת ערנות נהג ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.