קיה ספורטאז' פלאג-אין GT ליין
קיה ספורטאז' פלאג-אין GT ליין במסלול אפס קילומטר מהיבואן
קיה ספורטאז' פלאג-אין GT ליין
קיה ספורטאז' פלאג-אין GT ליין במסלול אפס קילומטר מהיבואן

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מציעה מספר יחידות של דגם קיה ספורטאז' פלאג-אין 4X4 ברמת הגימור GT ליין במסלול רב חדש אפס ק"מ במחיר של 229,900 שקל, הוזלה של 30,000 שקל לעומת מחיר המחירון. 

 

פרסומת יונדאי וניו

קיה ספורטאז' פלאג-אין GT ליין מצויד במערכת הנעה היברידית המשלבת מנוע 1.6 ליטר טורבו עם מנוע חשמלי המשולב בתיבת 6 הילוכים אוטומטית, מערכת הנעה כפולה 4X4 וסוללה בקיבולת של 13.8kWh. השילוב הזה יוצא יחידת הנעה בהספק משולב של 265 כ"ס כך שלדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש ב-8.2 שניות ומהירות מרבית של 191 קמ"ש. הסוללה שבדגם מאפשרת טווח טווח נסיעה חשמלי מלא של כ-70 ק"מ. 

 

קיה ספורטאז' פלאג-אין
קיה ספורטאז' פלאג-אין.

רמת הגימור GT ליין בה משווק דגם הפלאג-אין מעניקה לספורטאז' מראה ספורטיבי יותר באמצעות עיצובים ייחודיים לפגושים, חישוקי "19 בעיצוב ייחודי, מראות צד בשחור מבריק, גג בשחור ועוד. רשימת האבזור עשירה למדי וכוללת מסך פנורמי עם צמד מסכי "12.3, מולטימדיה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ניווט WAZE מובנה, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים עם זכרונות לנהג, חימום לכל המושבים, אוורור לקדמיים, תאורת LED מלאה, מפתח חכם, חיישני תאורה וגשם, ריפודי עור משולב באלקנטרה, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חלון גג, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, תאורה ראשית אדפטיבית Matrix LED, חלונות כהים ועוד. 

 

קיה ספורטאז' פלאג-אין תא הנוסעים
קיה ספורטאז' פלאג-אין.

גם מפרט הבטיחות בדגם עשיר והוא כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת אקטיבי כולל תצוגת שטח מת בלוח המחוונים, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, אור גבוה אוטומטי, ניטור תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, תזכורת לבדיקת מושב אחורי בסיום הנסיעה, מערכת יציאה בטוחה, 7 כריות אוויר ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.