למרות שהיא מציגה רכבים חשמליים חדשים כל הזמן, כמו הקרוסאובר החשמלי החדש ניסאן אריה, ניסאן יודעת שייקח עוד זמן עד למעבר מלא לרכבים חשמליים ולכן היא ממשיכה לפתח את טכנולוגיות חדשות למנועי הבנזין שלה או ליתר דיוק, מנועי הבנזין שישרתו את הדור הבא של מערכת ההנעה ההיברידית e-Power שלה.
מנועי הבעיה הפנימית היעילים ביותר כיום, כמו מנועי הבנזין שאפשר למצוא במערכות ההנעה ההיברידיות של טויוטה או יונדאי, משיגים נצילות אנרגטית של עד 42%, כלומר 42% מהפוטנציאל האנרגטי של הבנזין מותרגם בסוף לתנועה. לפי ניסאן, מנועי הבנזין החדשה שלה אותם היא תשלב במערכת e-Power מסוגלים לפעול בנצילות תרמית של עד 50%.
אחת הסיבות שניסאן מסוגלת להגיע לנצילות כזו מובנית באופן הפעולה של מערכת ההנעה ההיברידית שלה e-Power, מערכת שהוצג לראשונה בשנת 2017 בניסאן נוט ולאחרונה גם בקשקאי 2021 החדש. מנוע בנזין המשמש כמנוע העיקרי צריך לעבוד בטווח רכב מאוד של סיבובי מנוע (סל"ד) ולכן לא תמיד יכול לפעול בתחום היעיל ביותר שלו, במערכת של ניסאן מנוע הבנזין משמש רק כגנרטור לטעינת הסוללה או להזרמה ישירה של זרם למנוע הראשי שהוא מנוע חשמלי ולכן אפשר לתכנן את פעולה בצורה יעילה יותר כך שברוב הזמן הוא יפעל בתחום היעיל ביותר שלו.
מנוע הבנזין שישמש את הדור הבא של מערכת e-Power יעשה שימוש בטכנולוגיה שניסאן פיתחה ומכנה "STARC". לפי ניסאן הטכנולוגיה הזו כולל שיפור של צורת זרימת תערובת הדלק אוויר הנכנסת לחלל הצילינדר, שיפור טכנולוגיית ההצתה וצורת הבעירה ומעל הכל שימוש ביחס דחיסה גבוה במיוחד המאפשר שימוש בתערובת ענייה במיוחד בדלק.
לפי ניסאן בניסויים שונים שהיא ביצעה היא השיגה נצילות אנרגטית של 43% בשימוש בטכנולוגיית EGR בלבד (מחזור גזי פליטה להפחתת טמפרטורת הבעירה המובילה להפחתה בפליטת מזהמים) ועד 46% בשימוש בתערובת ענייה. את ה-4% הנותרים ניסאן משיגה באמצעות טכנולוגיה לשימור אנרגיה תרמית, אך ניסאן לא מוסיפה הסבר על המערכת.