הראפיד E מצוידת במנועים חשמליים בהספק כולל של 610 כ״ס, מציעה טווח חשמלי של 322 ק״מ ותיוצר במהדורה מוגבלת של 155 יחידות בלבד.
לאחר מספר שנות פיתוח, אסטון מרטין חשפה בתערוכת שנגחאי את הראפיד E, המכונית החשמלית הראשונה של אסטון מרטין המבוססת על הראפיד - מכונית הספורט קופה 4 דלתות של החברה. בשלב זה, אסטון מרטין תייצר רק 155 יחידות מהדגם ואם יש לכם את הממון, תוכלו להזמין את הדגם גם בישראל.
הראפיד E מצוידת בשני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, המייצרים יחדיו הספק כולל של 610 כ״ס ומומנט מרבי אדיר של 96.8 קג״מ. תחנת הכוח הזו מסוגלת להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ״ש בזמן של 4.2 שניות ולהשיג מהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ״ש.
מערך הסוללות של הדגם, במתח של 800V, בנוי מקרבון קל משקל והוא מתוקן בחזית הדגם, היכן שבדגם הרגיל נמצא את מנוע ה-6.0 ליטר V12, תיבת ההילוכים ומיכל הדלק. מערך הסוללות בקיבולת של 65kWh מכיל 5,600 תאים של סוללות 18650 מסוג ליתיום-יון - קיבולת קטנה יחסית לרכב גדול וכבד. לפי אסטון מרטין, לדגם טווח נסיעה מרבי של 322 ק״מ בתקן WLTP.
טעינה של הסוללה אפשרית ממטען בהספק של 400V 50kW או מעמדת טעינה מהירה בהספק של 100kW 800v המאפשרת טעינה של 80% מקיבולת הסוללה בחצי שעה. טעינה משקע ביתי AC ייעודי תאפשר טעינה מלאה בשלוש שעות.
באסטון מרטין מבטיחים כי המכונית הגדולה, אורך של 5.0 מטר, שומרת על היכולות של הדגם הרגיל והיא כוללת בורר מצבי נהיגה ודיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור וכיול מתלים המעניק לדגם את היכולות של הראפיד AMR הבכירה. העיצוב החיצוני של הדגם זכה לאלמנטים ייחודיים לו, כגון עיצוב חישוקי הגלגלים הייחודי לדגם. בתא הנוסעים נמצא לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגה שהותאמה לרכב חשמלי כגון מחוון הספק ב-kW או צריכת ״דלק״ ב-kW/km.