אופל מציידת את הגרנדלנד X במערכת הפלאג-אין HYBRID4 של פיג'ו, עם הספק של 300 כ"ס וטווח נסיעה חשמלית של 50 ק"מ.
אופל גרנדלנד X, הקרוסאובר הקומפקטי של אופל המבוסס על פיג'ו 3008, מקבל מערכת הנעה היברידית פלאג-אין PHEV עם הספק כולל של 300 כ"ס והנעה כפולה.
מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הגרנדלנד X נלקחה ישירות מפיג'ו 3008 PHEV אשר הוצג אשתקד - מערכת הנקראת בפיג'ו HYBRID4. המערכת משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 200 כ"ס לשני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, בהספק של 110 כ"ס האחד. מנוע הבנזין משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' והוא אחראי על הנעת הגלגלים הקדמיים בלבד.
ההספק הכולל של המערכת עומד על 300 כ"ס, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.2kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ בתקן WLTP. לרשות הנהג בחירה מבין 4 מצבי הנעה, חשמלי מלא, היברידי, AWD וספורט.
הדגם מצויד במערכת רגנרציה לניצול אנרגיית הבלימה לטובת טעינת הסוללה וכן באופציה לנהיגה באמצעות דוושה אחת - פעולה אגרסיבית יותר של מערכת הרגנרציה המאפשרת להביא את הרכב גם לעצירה מלאה כך שברוב מצבי הנסיעה אין צורך להשתמש בדוושת הבלימה. בנוסף, לנהג ישנה אפשרות לשמור על מצב הטעינה של הסוללה בכדי לעשות בה שימוש בתנאים מתאימים יותר, כגון בנסיעה עירונית.
אופל תחל לשווק את הגרנדלנד X ההיברידי בתחילת שנת 2020, במקביל לשיווק של ה-3008 ההיברידי, אותו נפגוש בישראל במהלך השנה הבאה.