כעשור לאחר שהציגה את הלוגו הנוכחי של החברה, פיג'ו פותחת את שנת 2021 עם לוגו חדש שהוא למעשה גרסה מודרנית ללוגו של החברה משנת 1960 וכנראה של בכדי שכן אלו היו שנים מוצלחות מאוד של המותג עם דגמים כמו פיג'ו 404, פיג'ו 204 ועוד.
את הלוגו החדש של פיג'ו פגשנו לראשונה בקונספט המרהיב פיג'ו e-legend שהוצג בשנת 2018 אך דגם הייצור הראשון שיעשה שימוש בלוגו החדשה הוא פיג'ו 308 החדשה, שתוצג בהמשך השנה. התהליך להטמעת הלוגו החדש בכל מוצרי החברה, אולומות התצוגה ועוד יימשך עד לשנת 2023.
פיג'ו מציינת כי היא עבדה על הלוגו החדש עוד לפני שקבוצת PSA החלה בשיחות על איחוד עם קבוצת FCA, מה שהפך השנה לקבוצת סטלאנטיס. גם אם זה נעשה לפני האיחוד, הלוגו החדש הולם את מה שפיג'ו החלה עם ה-3008 ואת המיצוב שלה בקבוצת סטלאנטיס כמותג פרימיום עממי, כזה שמתחרה ישירות, לדוגמה, בפולקסווגן שגם היא ממותגת כפרימיום עממי בקבוצת פולקסווגן.