שברולט קרוז סטיישן SW החדשה 2012, מוצגת לאחר מתיחת פנים לדגם ותציע תא מטען גדול בנפח של 500-1478.
שברולט, הוסיפה עם מתיחת הפנים לקרוז 2012, גם גרסת סטיישן SW חדשה שהוצגה לראשונה בתערוכת ז'נבה האחרונה. עם הצגתה של הקרוז SW סטיישן המצטרפת אל הקרוז סדאן וקרוז האצ'בק החדשה (קרוז-5), שברולט משלימה את משפחת דגמי הקרוז.
לשברולט קרוז סטיישן SW, מידות של: 4,655 מ"מ אורך (לעומת4,510 מ"מ להאצ'בק ו-4597 מ”מ לסדאן), 1,797 מ"מ רוחב, 1,521 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,685 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 500 ליטר וגדל ל-1478 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.
מתיחת הפנים לקרוז לא שינתה הרבה ומהחוץ, היא כוללת בעיקר פגוש קדמי בעיצוב חדש ועיצוב שונה במקצת לשבכה הקדמית. בתא הנוסעים, שברולט חידשה את חלקה העליון של הקונסולה המרכזית הכוללת כעת מסך מגע "7 מרכזי (שברולט MyLink), זאת ביחד עם גימור דמוי אלומיניום מוברש איכותי יותר למראה מהפלסטיקה הכסופה בדגם הנוכחי, מיקום מחדש של תא האחסון העליון ועיצוב חדש לפתחי האוורור המרכזיים.
אל מנועי ה-1.6 ליטר 124 כ"ס ו-1.8 ליטר 140 כ"ס המוכרים, מצטרפים שני מנועים ושברולט תציע את הקרוז סטיישן SW גם עם מנוע 1.4 ליטר טורבו המוכר מהקרוז טורבו, מנוע בהספק של 140 כ"ס ו-20.4 קג"מ המספיק לביצועים של 9.5 שניות 0-100 קמ"ש (בגרסה הידנית) ועם צריכת דלק משולבת של 17.54 ק"מ לליטר.
מנוע חדש לחלוטין עבור הקרוז, הוא מנוע 1.7 ליטר טורבו דיזל שנלקח ישירות מאופל. למנוע הספק של 130 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט של 30.6 קג"מ המתקבל בין 2,000-2,500 סל"ד. עם מנוע זה ותיבת הילוכים ידנית, מציעה הקרוז SW ביצועים של 10.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש, זאת ביחד עם צריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר.
באירופה, כל המנועים למעט מנוע ה-1.8 ליטר ישווקו עם תיבת הילוכים ידנית ורק גרסת ה-1.8 תוצע גם עם תיבת הילוכים אוטו'.
מיבואנית שברולט לישראל, UMI, נמסר "שהם בוחנים את שיווקה של הקרוז סטיישן SW בישראל" ולאור הרנסס של דגמי הסטיישן בישראל, סביר מאוד להניח שגם הקרוז סטיישן תצטרף להיצע דגמי הקרוז בישראל.