הסופרמיני MG3 החדשה זכתה לציון של 3 כוכבים בלבד במבחן הריסוק של ארגון הבטיחות ANCAP, המקבילה האוסטרלית לארגון Euro NCAP. לשני הגופים פרוטוקול מבחן די זהה, אך הניקוד על כל סעיף קצת שונה ובמבחן האוסטרלי מערכות הבטיחות המתקדמות זוכות להיבחן ביותר תרחישים שונים. עם הציונים להם זכתה MG3 במבחן האוסטרלי, קשה לראות איך הדגם יצליח להשיג יותר מ-3 כוכבים במבחן האירופי.
בכל הקשור להגנה על נוסעים בוגרים, MG3 זכתה לציון של 72% בלבד, בהגנה על ילדים (גילאי 6-10) הדגם זכה לציון של 74%, בעיקר בשל פגיעה בחזה של ילד בן 10, ציון טוב יחסית של 76% בהגנה על הולכי רגל הכולל את פעולת מערכות הבטיחות המתקדמות במניעת התנגשות בהולך רגל וציון של 58% בתפקוד מערכות הבטיחות המתקדמות מול כלי רכב אחרים, כאן יש לציין שהמבחן האוסטרלי מקיף יותר (החל מהשנה) ולכן הציון גם נמוך יותר.
לפני שאנחנו מאשימים את האוסטרלים במשהו, אפשר לציין כי MG4 החשמלית זכתה במבחן האוסטרלי והאירופאי לציון של 5 כוכבים כאשר הניקוד בזה האוסטרלי היה אף גבוה יותר במעט.