עם 1,115 כ"ס, מספיקה ה-אגרה R להאיץ ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות ול-200 קמ"ש ב-7.5 שניות בלבד.
קוניגסאג אגרה R, שהוצגה רשמית בתערוכת ז'נבה האחרונה, חושפת את כל המספרים והיא לא עירומה כלל וכלל. בליבה (המרכזי) שוכן מנוע 5.0 ליטר V8 בהספק של 1,115 כ"ס ב-6,900 סל"ד, בשימוש בדלק E85, ומומנט מרבי של 122.3 קג”מ. באוקטך 95 ההספק ירד ל-940 כ"ס ובאוקטן 98 ההספק יעמוד על 1050 כ"ס. המהירות המרבית, עומדת על 420 קמ"ש (בשימוש ב-E85).
על משקל יבש של 1330 ק"ג (1435 ק"ג כולל נוזלים ו-50% דלק) מספקת יחידת ההנעה ביצועים מרשימים של 2.9 שניות ל-100 קמ"ש ו-7.5 שניות ל-100 קמ"ש. אם תלחצו חזק על הבלמים, תוך 5.2 שניות תמצאו את עצמכם במצב עמידה ממהירות של 200 קמ"ש. עוד מספר מרשים, היא תאוצת הצד שמסוגלת האגרה R להפיק, 1.6g מהפכי מעיים.
קוניגסאג אגרה R, היא מכונית קצרה נמוכה ורחבה, עם מידות של 4,293 ס"מ אורך (קצת יותר ממאזדה 2 סדאן) רוחב של 1,996 מ"מ וגובה של 1,112 מ"מ עם מרווח קרקע של 10 ס"מ בלבד. בסיס הגלגלים עומד על 2,662 מ"מ. השלדה היא שילוב של אמבטיית קרבון ומבנה תומך של אלומיניום.