פיג'ו חושפת את ה-508 החדשה לאחר מתיחת פנים לדגם הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני ומנוע טורבו 1.6 ליטר THP מעודכן עם 165 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה.
כארבע שנים לאחר שהוצגה כמחליפה של פיג'ו 407 ו-607 במקביל, פיג'ו חושפת היום (יום ד') את ה-508 החדשה לאחר מתיחת פנים מקיפה לדגם. פיג'ו מעניקה את טיפול מתיחת הפנים לכל גרסאות הדגם: 508 סדאן, 508 סטיישן וכן ל-508 RXH, גרסת הפנאי היוקרתית של הדגם.
פיג'ו תציג את ה-508 החדשה/מחודשת בתערוכת מוסקבה בחודש אוגוסט הקרוב והשיווק באירופה יחל כחודש לאחר מכן. לישראל הדגם צפוי להגיע רק בתחילת 2015. אלו כמובן חדשות טובות ללובינסקי, יבואנית פיג'ו שתשיק במהלך החצי השנה הקרובה 3 דגמים חדשים: פיג'ו 108 ופיג'ו 308 החדשה שישווקו בקרוב וכמובן, שגם את ה-508 החדשה/מחודשת.
מתיחת הפנים לפיג'ו 508 כוללת בעיקרה עדכון לעיצוב החיצוני, במיוחד לחזית הדגם, שדרוג האבזור בתא הנוסעים ועדכון המנועים לתקן אירו 6 כאשר המנוע החשוב לשוק הישראלי, 1.6THP זכה לתוספת הספק של 10 כ"ס ומציע צריכת דלק חסכונית יותר.
לפי פיג'ו, החזית החדשה של ה-508 מציגה את החזית שתשרת את דגמי פיג'ו העתידיים מתוך כוונה להעניק לדגמי המותג מראה בעל נוכחות רבה יותר ואם תרצו, עיצוב שהוא יותר סאלון גרמני קשוח מאשר סאלון צרפתי רך ואלגנטי. החזית החדשה (לחלוטין) כוללת מכסה מנוע חדש, פנסים ראשיים חדים (LED מלא כאופציה) ופגוש קדמי חדש. פיג'ו לא התעצלה וחידשה לחלוטין גם את חלקה האחורי של ה-508 עם דלת תא מטען חדשה, עיצוב חדש לפנסים (מבוססי LED) וכן לפגוש האחורי. משלימים את העדכון העיצובי אלו חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים.
בתחום המנועים, פיג'ו עדכנה את כל המנועים כך שיעמדו בתקן אירו 6 החדש שיכנס בקרוב לתוקפו. כל המנועים החדש חסכוניים יותר ובעלי פליטת מזהמים נמוכה יותר, משמעותית במנועי הדיזל. מנוע ה-1.6 ליטר THP הנמכר בישראל עם הדגם, זכה לשדרוג מקיף וכעת הוא מוציא הספק של 165 כ"ס במקום 156 כ"ס בדגם המוחלף. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' EAT6 חדשה (כמו ב-308 החדשה).
פיג'ו מצידת את הדגם גם במנוע הטורבו דיזל החדש וסופר נקי של החברה: 2.0 ליטר BlueHDI המוכר לנו מה-C4 גרנד פיקאסו החדשה. מנוע זה יוצע בדגם בשני הספקים של 150 כ"ס עם תיבה ידנית או 180 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו'. פיג'ו עדיין לא חושפת את נתוני הביצועים וצריכת הדלק עם המנועים החדשים, אך מציינת שכולם חסכוניים יותר ופחות מזהמים.
בתא הנוסעים, פיג'ו עדכנה ושיפרה את הגימור בדגם, עדכנה את לוח המחוונים והוסיפה מסך מחשב דרך צבעוני ומתקדם. במקום מערכת המולטימדיה והניווט ששרתה את הדגם, פיג'ו התקינה מסך מגע מרכזי "7, דבר שאפשר לפיג'ו "לנקות" את הקונסולה המרכזית בין המושבים ממערך השליטה (הלא מוצלח) של המסך המרכזי ולהוסיף מחזיקי כוסות במקום. פיג'ו עדכנה בנוסף את כיול המתלים וההיגוי של הדגם.