הקונספט SxC תוכנן ועוצב במרכז התכנון של פיג'ו בסין ויוצג בתערוכת שנגחאי הקרובה.
למרות שהמראה הדמוי קופה לא רומז על כך, הפיג'ו SxC הוא קרוסאובר מגודל, כיאה לשוק היעד, עם אורך של 4.87 מטר, 2.03 מטר רוחב, 1.61 מטר גובה. מידות הענק האלו אומרות שהוא גדול יותר מפורשה קאיין, שהוא קרוסאובר ללא קטן בפני עצמו.
את שפת העיצוב של ה- SxC כבר זכינו לראות בדגמי קונספט אחרים של היצרן כמו בפיג'ו SR1. מה שכן חדש הוא שלראשונה חושפת פיג'ו יחידת הנעה היברידית משולבת מנוע בנזין המועדף על שווקי המזרח. פיג'ו מחברת בין מנוע ה-1.6THP בהספק של 218 כ"ס המניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי מאחור, על בסיס מערכת ההנעה Hybrid4 המספקת למעשה הנעה כפולה, היוצר יחד עם מנוע הבנזין יחידת הנעה בהספק של 313 כ"ס.
לפי פיג'ו יחידת ההנעה הזו תאפשר לקרוסאובר המגודל להגיע לצריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר. כמו במערכת Hybrid4 המשמשת את ה-3008, ה- SxC קונספט יכול לנוע על בסיס הסוללות בלבד, על בסיס מנוע הבנזין בלבד, במשולב חסכוני (בהתאם לדרישה) או במשולב מלא במצב ספורט.