דגמי 2017 המחודשים של הראפיד והספייסבק זוכים לעיצוב עדכני, תא נוסעים משודרג ומנוע 1.0TSI המחליף את מנוע ה-1.2TSI.
לקראת תערוכת ז'נבה, סקודה מסירה את הלוט מעל דגמי 2017 המחודשים של הראפיד והראפיד ספייסבק (המשווקת ללא קידומת ראפיד בישראל), זאת לאחר שהעניקה לשתי גרסאות הדגם מתיחת פנים.
מתיחת הפנים לשני הדגמים, כחמש שנים לאחר שהוצגו לראשונה בשנת 2012, כוללת עדכון קל לעיצוב החיצוני, תא נוסעים איכותי ומאובזר יותר וכן מנוע 1.0 ליטר טורבו TSI המחליף את מנוע ה-1.2TSI של הדגם.
חיצונית, בולט לעין העיצוב החדש והמודגש של הגריל בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של סקודה יחד עם עיצוב חדש לפנסים הראשיים הכוללים תאורת LED ליום ומוצעים עם יחידות תאורה מסוג בי-קסנון. עדכון קל בוצע גם לתחתית הפגוש הקדמי, למראות הצד נוספו יחידות איתות, ומאחור נמצא תאורת LED בפנסים האחוריים (הדגם שבתמונות הוא מרמת הגימור מונטה קרלו הבכירה הכוללת חישוקים ייחודיים, פגוש אחורי ספורטיבי ועוד).
בתא הנוסעים אנחנו מוצעים עיצוב מחדש של פס הקישוט המרכזי, יחד עם לוח מחוונים מעודכן ומודרני יותר למראה, גלגל הגה חדש, מערכת מולטימדיה עדכנית ועוד.
כאמור, את מנוע ה-1.2 ליטר של הראפיד מחליף מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו, המוצע בשני הספקים:
1.0TSI עם 95 כ"ס, מהירות מרבית של 187 קמ"ש, 0-100 קמ"ש ב-11.0 שניות וצריכת דלק משולבת של 22.7 ק"מ לליטר.
1.0TSI עם 110 כ"ס, מהירות מרבית של 200 קמ"ש, 0-100 קמ"ש ב-9.8 שניות וצריכת דלק משולבת של 22.2 ק"מ לליטר.
מנוע ה-1.4 ליטר 125 כ"ס ימשיך לשרת את הדגם, מהירות מרבית של 208 קמ"ש, 0-100 קמ"ש ב-9.0 שניות וצריכת דלק משולבת של 20.8 ק"מ לליטר. היצע מנועי הדיזל בדגם כולל מנוע 1.4TDI עם 90 כ"ס וצריכת דלק משולבת של 25.6 ק"מ לליטר או 1.6TDI עם 116 כ"ס וצריכת דלק משולבת של 23.4 ק"מ לליטר.
בתחום החידושים הטכנולוגיים בדגם (אבזור) אנחנו פוגשים מערכות אור גובה אוטומטית המחליפה בין תאורת מעבר לדרך באופן אוטו' בהתאם לתנועה שבדרך (מעל 60 קמ"ש), מפתח חכם, מולטימדיה עדכנית עם אנדרואיד אוטו' ואפל קאר-פליי הכוללת גם את אפליקציית CareConnect של סקודה המספקת הדרכה למקום חניה פנוי (חניונים), מחירי דלק, דיווחי תנועה ועוד.
בתחום הבטיחות אנחנו מוצאים מערכת בלימה אוטונומית , התראה על עייפות הנהג, בקרת יציבות עם תמיכה בנגרר ועוד.
ראפיד 2017:
ראפיד ספייסבק 2017: