סיטרואן C4 AIRCROSS, הקרוסאובר החדש של סיטרואן המבוסס על מיצובישי ASX נחשף במקביל פיג'ו 4008 החדש.
סיטרואן מוסיפה דגם חדש להיצע, C4 AIRCROSS, קרוסאובר קומפקטי המבוסס כמו האח לבית פיג'ו ה-4008, על מיצובישי ASX שהוא פרויקט משותף של השלושה (כמו במקרה של מיצובישי אאוטלנדר ו-iMEV החשמלית). כמו ה-4008, נבדל הC4 AIRCROSS מהמקור בעיצוב שונה, מנועים וככל הנראה גם בתא הנוסעים אליו עדיין לא נחשפנו.
לסיטרואן C4 AIRCROSS כצפוי, מידות זהות לפיג'ו 4008 עם אורך של 4.34 מטר, 1.79 מטר רוחב, 1.63 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.67 מטר. נפח תא המטען עומד על 442 ליטר או 1193 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.
רשימת המנועים מורכבת מ-4 מנועים, שני בנזין ושני דיזל. בתחום מנועי הבנזין נמצא שני מנועים מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי של מיצובישי עם 115 כ"ס ו-15.5 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית. מנוע הבנזין הבכיר הוא מנוע 2.0 ליטר 150 כ"ס ו-21.2 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או CVT רציפה של מיצובישי (מנוע זה כלל לא יוצע באירופה). דגם ה-1.6 יוצע עם הנעה קדמית בלבד ודגם ה-2.0 יוצע גם עם הנעה כפולה.
בתום מנועי הדיזל, דגם הבסיס יוצע עם מנוע 1.6 HDi בהספק של 112 כ"ס ו-27.5 קג"מ ומנוע הדיזל הבכיר הוא מנוע 1.8 ליטר HDi שמקורו במיצובישי, בהספק של 150 כ"ס ו- 30.5 קג"מ. שני המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית. דגמי הדיזל יוצעו עם הנעה קדמית או כפולה.
ה- C4 AIRCROSS זוכה חיצונית לתאורת LED ליום וחישוקי 18 אינץ' בעיצוב ייחודי לדגם בהשראת הקונספט Hypnos. תא הנוסעים מציע גג זכוכית פנורמי, תאורת LED (אווירה וקריאה), מסך מגע מרכזי עם מערכת ניווט, קישורית BT לטלפון הסלולרי כולל סטרימינג של קבצי שמע, כניסות USB+AUX ועוד.
כמו ה-4008, גם סיטרואן C4 AIRCROSS ישווק במחצית השנייה של 2012.