כחלק מהמאמצים להצלת המותג המפסיד, פולקסווגן תחל בשנה הבאה בהחדרת סיאט לשוק הסיני.
אין זה חדש שסיאט לא מצליחה באירופה, חלק מכך באשמת המותג עצמו, אך רוב האשמה היא של פולקסווגן שלא ממש מספקת למותג הזה את ה"פוש" הראוי להצליח כמותג הצעיר של פולקסווגן. ב-2010, סיאט סבלה מהפסד של 311 מיליון אירו ולמעשה מאז שהגיע לידיי פולקסווגן, לא הציגה שנה אחת של שורת רווח.
הדגמים הראשונים שסיאט תשווק בסין הם גרסאות הקופרה של האיביזה והליאון אשר יפנו לקהל צעיר ומצליח בערים הגדולות בסין הרוכשים את הרכבים שלהם בעצמם ומחפשים רכב עם אמרה אישית.
לפולקסווגן מיזם משותף בסין המייצר רכבים לשוק המקומי עם SAIC ועם FAW, אך בשלב הראשון, הרכבים שישווקו בסין,, יורכבו במפעל סיאט בברצלונה אשר כיום, פועל מתחת ליכולת הייצור המרבית שלו שעומדת על כ-500,000 כלי רכב.
סיאט הצליחה השנה לחזור לראשות הטבלה בשוק הספרדי המקומי, אך שוק זה סבל שנה שעברה מירידה של כ-40% במכירות רכב חדש. מעבר לשוק הסיני, סיאט החלה בהחדרת המותג גם לשוק המקסיקני, בו יש לה מפעל ייצור ומקווה באמצעות כך, לחדור גם לשוק הדרום אמריקאי.