הקורנדו החדש או בשמו המלא קורנדו C, הסנונית הראשונה לסאנגיונג החדשה, יושק בחודשים הקרובים.
החדשה הכי מעניינת בקורנדו C החדש, היא שסאנגיונג, אייכשהו, במזל, אולי המעצב היה ביום חופש ביום בו סגרו על העיצוב הסופי, הצליחו להוציא את הרכב הראשון שלהם שנראה נאה, מודרני ולא בדיחה עיצובית רעה על 4 גלגלים. טוקבקיסט מדופלם היה כותב "אהה, מישהו שם כנראה, התחיל לקחת את הכדורים הכחולים".
בשנת 2008, בתערוכת פריז, הציגה סאנגיונג רכב קונספט C200, קרוסאובר ביינוני. מאז הוצגו עוד 5 דגמי קונספט ל-C200 כאשר האחרון בכלל מבוסס על הנעה חשמלית.
סאנגיונג קורנדו 2011 החדש - הפרטים המלאים
הגרסה הסופית, הקורנדו C מצוידת במנוע דיזל גרמני 2.0 ליטר עם מגדש טורבו דו שלבי (לא הוסגר המקור), בהספק של 184 כ"ס ומומנט של 36.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים, ידנית או אוטומטית ואפשרות להנעה כפולה או קדמית. בהמשך יוצא הקורנדו C עם מנוע בנזין 1.8 ליטר טורבו, אך זה צפוי רק בעוד לפחות 12 חודשים.
השיווק של הקורנדו C יחל עוד לפני סוף השנה בקוריאה ובאוסטרליה. סאנגיונג שעדיין בקשיים כלכליים, כנראה תיכנס לשיתוף פעולה עם רנו-ניסאן שהגישו הצעה לרכישת חלק מסאנגיונג, היצרן הרביעי בגודלו בדרום קוריאה.