ב.מ.וו הודיע שה-פייסמן קונספט תגיע לפס הייצור במהלך 2012 ותצטרף לרודסטר והקופה החדשות.
MINI כבר חוגגת את שנתה ה-10 מאז הושקה המיני החדשה. ההצלחה הייתה מיידית לא רק בשל הפירוש המוצלח לרוח המיני המקורית בעיצובה החיצוני, אלא בעיקר הערך המוסף בדמות הנאה מוחלטת מנהיגה כפי שהמיני המקורית הייתה, למרות תנאי המחיה הלא אידאליים כלל בתא הנוסעים.
פיאט 500 אמנם נעה על אותו ציר של מיני, אך כפי שמנכ"ל מיני ארה"ב ניסח זאת "פיאט 500 באמת מכונית מקסימה, אך מיני הוא מותג פרמיום אמתי". רק עם הצגתם של אודי A1 ובקרוב גם מרצדס עם ה-A קלאס החדשה, מותגי הפרמיום האחרים מתחילים להשיב מלחמה למיני של ב.מ.וו.
ב-ב.מ.וו לא נחים על זרי הדפנה ובשנתיים הקרובות נזכה לראות לא פחות מ-3 דגמים חדשים, ואם אפשר להוסיף לא פחות ממרהיבים למראה, למותג מיני. הדגם הראשון הוא מיני קופה הדו מושבית שתשווק לקראת סוף 2011 ואת גרסת הייצור נזכה לראות בקרוב, לאחר מכן במהלך 2012 יתחיל שיווקה של ה-מיני רודסטר ואת הפייסמן קונספט נזכה לראות בגרת ייצור באמצע 2012.
הפייסמן היא גרסת קופה לקאנטרימן עלייה היא מבוססת ובעלת 2 דלתות, הנעה כפולה ותנוחת ישיבה גבוה. הפייסמן קונספט מצוידת המנוע החזק ביותר בהיצע של מיני בנפח של 1.6 ליטר טורבו בהספק של 211 כ"ס שיספק ביצועים של פחות מ-7 שניות ל-100 קמ”ש. ההתייחסות למיני, בין אם זה קשור בשמה או במקור שלה, היא כמו לרכב קטן, אך הפייסמן עם מידת אורך של 4.11 מטר, רוחב של 1.79 מטר, גובה של 1.55 מטר ובסיס גלגלים של 2.59 מטר, היא מכונית כלל לא קטנה.
לצערנו בישראל, מחיריה הגבוהים של מיני, עדיין יהפכו את הפנינה הזו למשהו שרק סטודנטית, לא ממוצעת, במרכז הבינתחומי יכולה להגיד לאבא שלה "כזו אני רוצה".