פולקסווגן מאשרת שמכונית הקונספט בוגאטי 16C גליבייה תגיע לייצור ב-2013.
אם חשקה נפשכם ב-בוגאטי ויירון, אבל אמרתם לעצמכם שהיא לא פרקטית בכדי להקפיץ את הילדים לחוג, לבוגאטי יש כנראה את הפתרון עבורכם. זאת כמובן אם אין לכם בעיה שהיא תהיה אף יותר יקרה מה-ויירון עצמה ורק כ-50 יחידות ייוצרו ממנה.
דגם הקונספט שהוצג כבר לפני יותר משנה, מקבל את אותו מנוע 8 ליטר W16 מה-ויירון, רק בהספק מופחת של 800 כ"ס וזאת בשל השימוש בשני מגדשי על ולא 4 מגדשי טורבו כמו ב-ויירון. הסיבה להפחתת המגדשים מגיע משתי סיבות, האחת הנדסית והשנייה נוחות. מבחינה הנדסית, אין מקום להוסיף מצננים הנדרשים לקירור המנוע. בנושא הנוחות, מכונית כמו הגליבייה, צריכה לנסוע בשיא העידון כמו ריחוף על ענן ולכן ישנו צורך לעדן את התפרצות הכוח של המנוע האדיר הזה.
בעת הצגת הקונספט, בבוגאטי דיברו על מספרים של 340 קמ"ש ופחות מ-5 שניות 0-100 קמ"ש. ה-גליבייה 16C, היא לא מכונית קטנה כמובן וממד האורך צפוי להיות כ-5.5 מטר והרוחב על יותר מ-2 מטר, מידות כיאה למכונית ה-4 נוסעים היקרה בעולם. ההנעה תהיה כפולה וה-גליבייה תוכל לנסוע על בסיס אתנול בנוסף לבנזין, כך שהיא תוכל לעמוד בתקנות הזיהום.
לייצור המכונית הדמיונית הזו, הגיע כנראה משתי סיבות. האחת היא הביקורת החיובית שקבלו בפולקסווגן בעת הצגת הקונספט ללקוחות הפוטנציאליים והסיבה השנייה היא, כי גם הפרויקט המוטורי המגלומני הזה, בדיוק כמו הויירון, הוא פרויקט אישי של פרדיננד פיך הכל יכול של פולקסווגן וכמו שאומרים בפולקסווגן: "כשפרדיננד פיך רוצה משהו הוא מקבל אותו ".