יונדאי i30 המחודשת לא הגיע לישראל וכך גם גרסת הביצועים i30N המחודשת של הדגם, לאחר ניסיון לא מוצלח עם הדגם טרום מתיחת הפנים, אך בעולם הדגם זוכה להצלחה יחסית פשוט כי מדובר בהוט האצ' טובה מאוד, עוד יותר אם לוקחים בחשבון כי מדובר בניסיון הראשון של היצרן להתחרות בסגמנט הזה.
עבור הלקוחות שכן יכולים לרכוש את הדגם, יונדאי מציגה כעת מהדורה מוגבלת, i30 N Drive-N, שתשווק ב-800 יחידות בלבד וכוללת שדרוגים ויזואליים בלבד.
לא תתקשו להבחין בחישוקי הברונזה בקוטר "19 שהם לא רק נאים אלא גם קלים במיוחד. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין צבע חיצוני שחור או לבן פנינה ועבור מהדורת Drive-N יונדאי הוסיפה פסי קישוט צבועים באדום וברונזה לאורך תחתית המרכב.
גם תא הנוסעים זכה למספר שדרוגים כגון גלגל הגה בעיטוף של אלקנטרה ותפירה באדום ואת השילוב הזה נמצא גם על המושבים, מוט ההילוכים והמשענת המרכזית. בנוסף נמצא חגורות בטיחות בצבע אדום, כפתורי N על ההגה בצבע אדום ועוד.
כאמור, בתחום ההנעה אין כל שינוי כl שהדגם ממשיך עם מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 280 כ"ס ו-40 קג"מ בשידוך לתיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים או לתיבת 6 הילוכים ידנית. המהדורה המוגבלת מצוידת כסטנדרט בחבילת חבילת הביצועים הכוללת דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית (eLSD) מערכת בלימה משודרגת עם צלחות בלימה גדולות יותר מלפנים, 360 מ"מ במקום 345 מ"מ וחישוקי "19 מחושלים, עם צמיגי פירלי P-Zero, המפחיתים את המשקל הבלתי נתמך ב-14.4 ק"ג לעומת החישוקים הרגילים של הדגם.