בוגאטי שירון סופר ספורט 300+ מחזיקה בשיא המהירות, 490 קמ"ש, לרכב סדרתי. ייצור סדרתי של הדגם יחל בשנת 2021.
רק 30 לקוחות עשירים במיוחד, עם עודף של 3.9 מיליון דולר, יזכו לנהוג בבוגאטי שירון סופר ספורט 300+, הגרסה המיוחדת של בוגאטי שירון אשר קבעה בחודש שעבר שיא מהירות לרכב סדרתי של 490.484 קמ"ש, מהירה יותר ב-70 קמ"ש מהשירון הרגילה ומהירה יותר מקוניגסג רגרה RS אשר החזיקה עד עתה בשיא עם מהירות מרבית של 458 קמ"ש.
המסירות הראשונות של הדגם יחלו רק באמצע 2021 ובשלב זה, בוגאטי עדיין לא קבעה באיזו מהירות להציב את מגביל המהירות האלקטרוני, בדיוק כפי שהגרסאות הרגילות של הדגם מוגבלות ל-420 קמ"ש. לקוחות שיזמינו את הדגם עם כלוב התהפכות מהמפעל, יוכלו לקבל את הדגם ללא מגביל מהירות ואף יוכלו לנהוג בדגם על מסלול הניסויים של פולקסווגן וולפסבורג, שם הדגם קבע את שיא המהירות.
בכדי לשבור את שיא המהירות, בוגאטי חיזקה את מנוע ה-W16 האדיר של הדגם והוסיפה לו 100 כ"ס לעומת הדגם הרגיל, לכדי הספק מרבי של 1600 כ"ס. בכדי למנוע מהרכב להמריא, עבודה רבה הושקעה בתכנון האווירודינמי המשודרג של הדגם בסיוע של יצרן מכוניות המרוץ האיטלקי ד'לארה (Dallera) כך שהדגם מציג שלל שינויים לעומת השירון הרגילה, מלפנים ובמיוחד מאחור.
לא ניתן לנהוג מהר ללא צמיגים תואמים שיעמדו בחום האדיר המתפתח בצמיגים במהירויות כאלו, לכן בוגאטי פנתה שוב למישלן בכדי שזו תייצר עבור הדגם צמיגים מיוחד שיעמדו במשימה - גרסה מיוחדת לצמיגי פיילוט ספורט קאפ 2.