אודי A3 סדאן קונספט החדשה, טויוטה יאריס היברידית קונספט, טויוטה קופה נחשפת לראשונה.
תערוכת ז'נבה, נפתחה זה עתה לעיתונות ולפני החשיפות הרשמיות, ניקח הצצה ראשונה ל-3 דגמים:
אודי A3 סדאן קונספט:
עד עתה ראינו רישומים ביד חופשית של הקווים הכללים, כעת אודי מספקת איורים ברורים יותר של הקונספט A3 סדאן, המוצגת כגרסת RS3. כאמור, אודי A3 סדאן מיועדת בראש ובראשונה עבור השוק הסיני והשוק האמריקאי, דגם הקונספט מצויד המנוע 2.5 ליטר 5 צילינדרים טורבו של ה-RS3 ספורטבק, בהספק מוגבר של 408 כ"ס. אודי A3 סדאן יושבת על מידות של: 4.44 מטר אורך,1.84 מטר רוחב,1.39 מטר גובה בלבד, מה שיספק לה מראה רחב נמוך ושרירי. עיצובה של ה-A3 סדאן, כמובן יותר מרומז לנו על מראה ה-A3 החדשה שתיחשף עוד השנה. נתוני הביצועים לפי אודי מציבים בסכנה את ב.מ.וו M1 (בעצם גם את M3) עם 4.1 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש (מוגבלת אלקטרונית).
טויוטה יאריס היברידית קונספט:
התשובה של טויוטה להונדה ג'אז ההיברידית. טויוטה יאריס HSD קונספט, מבוססת על היאריס החדשה ומציע עיצוב פחות "חמוד" ויותר צעיר בכדי שטויוטה תוכל לפנות לקהל יעד חדש שלא מסתפק רק בשם "טויוטה". פרטים נוספים יתקבלו לאחר חשיפתה הרשמית במהלך היומיים הקרובים.
טויוטה קופה קונספט FT-86:
אמנם, הגרסה בתמונה היא עדיין גרסת קונספט, אך היא הרבה יותר קרובה לגרסת הייצור הסופי בכל הקשור במראה החיצוני. עיקר ההבדלים הויזואליים לעומת הקונספט, הם בפגוש הקדמי ובעיקר במכסה המנוע שהוא פחות נמוך ושטוח וזאת בשל תקנות הבטיחות של האיחוד האירופאי בכל הקשור בהגנה על הולכי רגל (אותן תקנות שבעטיין הופסק שיווק סיטרואן C1 בישראל). הפגוש הקדמי חדש גם כן ומקבל תוספת של תאורת LED ליום. גם חלקה האחורי שונה, והוא קצר וקמור יותר לעומת הקונספט שהוצג ב-טוקיו 2009 ונוספה כנף קבוע בזנבה. הפרטים הטכניים יחשפו במלואם בתערוכה.
אודי A3 סדאן
{iframe width="576" hight="350"} http://www.youtube.com/embed/ilbTV0__t-A?rel=0{/iframe}