טיזר סקודה אלרוק
סקודה אלרוק.
טיזר סקודה אלרוק
סקודה אלרוק.

לאחר כל הטיזרים והפרטים, ויש גם טיזר חדש, סקודה מכריזה כי בשבוע הבא (1.10.2024) היא תחשוף בבכורה עולמית את סקודה אלרוק, הקרוסאובר החשמלי הקומפקטי/משפחתי החדש של החברה והרכב החשמלי השני במספר של סקודה. 

 

פרסומת יונדאי וניו

סקודה אלרוק הוא קרוסאובר מסדר הגודל של הקארוק ובכל הקשור למידות סקודה חשפה עד היום רק שני נתונים על הדגם: אורך של 4.5 מטר (12 ס"מ+) ונפח תא מטען של 470-1580 ליטר. כמו שאר הדגמים החשמליים של קבוצת פולקסווגן האלרוק מבוסס על פלטפורמת MEB והוא זוכה לעשות שימוש בכל יחידות ההנעה החדשות של האניאק הגדול יותר (שטרם הגיע לישראל בגרסה המעודכנת). 

 

סקודה אלרוק טיזר
נושא את שפת העיצוב החדשה של סקודה.

לרוכשים, בשלב זה, תהיה אפשרות בחירה מבין ארבע גרסאות הנעה: ארלוק 50 עם אחורי מנוע 170 כ"ס וסוללה בקיבולת של 52kWh (קיבולת נטו), ארלוק 60 עם מנוע 204 כ"ס וסוללה בקיבולת של 59kWh, ארלוק 85 עם מנוע 286 כ"ס וסוללת 77kWh ומעל דגמים אלו נמצא את הארלוק 85X עם הנעה כפולה בהספק של 300 כ"ס ואותה סוללת 77kWh. סקודה מבטיחה ששני הדגמים עם סוללת 77kWh יאפשרו לקבל טווח נסיעה של מעל ל-560 ק"מ. 

 

בכל הקשור לטעינה של הדגם, האלרוק מצויד במטען פנימי של 11kW לטעינה AC ביתית וטעינה מהירה DC אפשרית עד להספק של 125kW עם שתי הסוללות הקטנות יותר או 175kW עם הסוללה הגדולה, בשני המקרים זמן הטעינה דומה ועומד על פחות מ-30 דקות לטעינה של 10-80% מקיבולת הסוללה. 

 

2025 סקודה אלרוק
סקודה אלרוק.

סקודה אלרוק הוא הדגם הראשון של סקודה לעשות שימוש בשפת העיצוב החדשה של החברה (Modern Solid) המתאפיינת בעיצוב החדש לחזית הדגם אותו סקודה מכנה Tech-Deck עם חתימת תאורה עליונה מקווקוות ומתחת לה פנסים ראשיים חדשים בטכנולוגיית LED Matrix. אם תרצו זה דומה למבנה התאורה של הקאמיק אך עיצוב הפגוש הקדמי יהיה שונה לחלוטין. 

 

סקודה אלרוק תא הנוסעים איור
סקודה אלרוק.

לעומת העיצוב החיצוני החדש, חלל תא הנוסעים ממשיך את המוכר לנו משאר דגמי סקודה העדכניים עם מבנה דשבורד דומה, מולטימדיה "13 מתקדמת במרכז הדשבורד וכמו בשאר הדגמים החשמליים נמצא גם לוח מחוונים דיגיטלי קטן יחסית. כל רמת גימור תזכה לסגנון עיצוב חלל תא הנוסעים קצת שונה בכל הקשור לשילוב חומרי הגימור, הריפודים והצבעים וכיאה לרכב חשמלי מודרני מרבית החומרים המרכיבים את חלל תא הנוסעים, כולל הריפודים, הם מחומרים ממוחזרים. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.