סוזוקי סוויפט הנוכחית, שנחשפה לראשונה בדצמבר 2016, תוצג בקרוב בדגמי 2020 מחודשים המציגים מתיחת פנים קלה לה הדגם זכה. אל מתיחת הפנים לדגם אנחנו נחשפים לראשונה בזכות צילומים של קטלוג הדגם אשר דלפו לרשת.
ויזואלית לפחות, השינויים בדגם מינוריים ביותר ומסתכמים בעיצוב שונה לגריל הקדמי, שבכת נקודות עם פס כרום חוצץ לדגמים הרגילים ושבכת כוורת בולטת יותר לרמת הגימור RS הספורטיבית. תאורת היום בפנסים הראשיים עודכנה ועיצובים חדשים יחד עם צבעים חדשים למבחר משלימים את העדכון הקל לדגם.
בתחום ההנעה, הסוויפט 2020 זוכה לתוספת של מערכת מיקרו היברידית 48V חדשה למנוע ה-1.2 ליטר של הדגם, לעומת 12V בדגם היוצא - מערכת שלא שווקה בישראל. זו מערכת שאמורה לאפשר הפחתה של עד 20% בפליטת ה-CO2 ושיפור של עד 15% בצריכת הדלק. בניגוד למנוע ללא המערכת המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', הגרסה ההיברידית משודכת לתיבת הילוכים רציפה CVT - כך לפחות עבור הגרסה לשוק היפני של הדגם.
כן, גם הסוויפט ספורט, שעדיין לא עשתה עליה לישראל למרות שמועות ורמזים מצד היבואן, זכתה למספר עדכונים ויזואליים.