אודי R8 הנעה אחורית
אודי R8 הנעה אחורית חוזרת.
אודי R8 הנעה אחורית
אודי R8 הנעה אחורית חוזרת.

כשלוש שנים לאחר השיווק של ה-R8 RWS כגרסת הנעה אחורית במהדורה מוגבלת של 999 יחידות למכונית הספורט אודי R8 V10, אודי חוזרת עם גרסת הנעה אחורית חדשה לאודי R8 והפעם, ללא הגבלת ייצור. הדגם לא יישא את הכיתוב RWS אלא את הכיתוב V10 RWD.

 

גרסת ההנעה האחורית לאודי R8 תשווק בשתי גרסאות המרכב של הדגם, קופה או ספיידר עם הגג הנפתח. אודי תחל בשיווק ה-R8 V10 RWD בתחילת 2020 ובשוק הגרמני מחירו של דגם הקופה יחל ב-€144,000 ודגם הספיידר יחל ב-€157,000.

 

2020 אודי R8 V10 RWD
הנעה אחורית גם לדגם הספיידר.

מנוע ה-5.2 ליטר V10 האטמוספרי המרכזי של הדגם מייצר בגרסת ההנעה האחורית רק 540 כ"ס ו-55 קג"מ, בדיוק כמו ב-R8 RWS היוצאת ולא כמו בדגמי הקוואטרו המחודשים שזכו למנוע V10 משופר עם הספקים של 570 כ"ס ועד ל-620 כ"ס בגרסת הפרפורמנס.

 

2020 אודי R8 V10 RWD
רק 540 סוסים.

יחידת הכוח הזו משודכת לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים S tronic המעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. השילוב הזה מאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות ומהירות מרבית של 320 קמ"ש, בדגם הספיידר זה מספיק ל-3.8 שניות ו-318 קמ"ש.

ויזואלית, אודי העניקה לדגמי ההנעה האחורית של ה-R8 מספר שינויים קלים לעיצוב, הבולטים שבהם הם צביעה של כונסי האוויר בצבע המרכב במקום בצבע שחור או אפור בדגמי ההנעה הכפולה ועיצוב שונה לדיפיוזר בתחתית הפגוש האחורי. הדגמים מצוידים כסטנדרט בחישוקי סגסוגת "19 אותם ניתן לשדרג לחישוקי "20 כמו בתמונות. תא הנוסעים זהה לדגמי ההנעה הכפולה, למעט לוחית עם הכיתוב RWD שהוצמדה לדשבורד בצד הנוסע.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.