המוסו ספורטס, או בשמו האחר רקסטון ספורטס, הוא טנדר חדש המבוסס על הרקסטון אשר יחליף את הקטיון ספורטס הוותיק.
לאחר שחשפה בתחילת השנה את הדגם עבור השוק הקוריאני, סאנגיונג חושפת כעת את מוסו ספורטס (רקסטון ספורטס או רק מוסו בשווקים מסוימים) עבור השוק האירופאי. המוסו ספורטס הוא הטנדר החדש של סאנגיונג אשר יחליף את האקטיון ספורטס המשווק ללא שינוי משמעותי כבר 12 שנה.
המוסו ספורטס מבוסס על שלדת הסולם של הרקסטון והוא גדול, איכותי ומרווח יותר מהאקטיון ספורטס. עם אורך של 5,095 מ"מ, רוחב של 1,950 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,100 מ"מ, המוסו ספורטס ארוך יותר בכ-105 מ"מ ורחב יותר בכ-40 מ"מ לעומת האקטיון ספורטס כאשר לבסיס הגלגלים נוספו כ-40 מ"מ.
מרווח הגחון בדגם השתפר באופן סמלי בחצי ס"מ לכדי 21.5 ס"מ ולמרות הגידול במידות, משקל הדגם עלה ב-20 ק"ג בלבד לכדי 2090 ק"ג בדגם 4X4 אוטו'. תצורת המתלים בדגם מבוססת על מתלה עצמות עצה כפולות מלפנים וסרן חי מאחור כאשר במקום קפיצי עלים מאחור, כמקובל בסגמנט, אנחנו מוצאים קפיצי סליל.
כושר ההעמסה של הדגם עומד על כ-800 ק"ג - שיפור לעומת הדגם היוצא אף עדיין פחות ממתחרים כגון טויוטה היילקס. כושר הגרירה דומה למה שהמתחרים מציעים ועומד על 3,000 ק"ג לנגרר עם מערכת בלימה עצמאית.
המוסו ספורטס יוצע עם מנוע ה-2.2 ליטר המוכר של סאנגיונג, עם הספק מרבי של 181 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בין 1,600-2,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' וצריכת הדלק בדגם עומדת על 11.6 ק"מ לליטר בדגם 4X4 אוטו'.
תא הנוסעים נלקח ישירות מהרקסטון החדש, מינוס הגימור היוקרתי, והוא יציע איכות חיים גבוהה משמעותית מזו של האקטיון ספורטס, לא רק במרווח ואיכות החומרים אלא גם בתחומי בידוד הרעשים והאבזור. ברשימת האבזור ניתן למצוא בקרת שיוט, מולטימדיה "8 והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים מפוצלת חישוקי "17-"20 ועוד.
סאנגיונג התקינה בדגם מערכת ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, אך היא לא התקינה מערכת בלימה אוטונומית או מערכות מתקדמות אחרות.